padomi Liekais svars – mūsu laiku traģēdija. Un runa nemaz nav par cilvēku kompleksiem. Ļoti daudzi patiešām izmanto visus līdzekļus, lai cīnītos ar šo liekajiem kilogramiem, bet ļoti bieži tas nesasniedz vēlamos rezultātus. Palielināt fizisko slodzi, piekārt atslēgu ledusskapim, aizbarikādēt visas durvis un logus, lai nevarētu iziet no mājām? Patiesībā, viss ir pavisam vienkārši. Tievē kā mēs, tievē kopā ar mums, dari to ātrāk kā mēs! Pats populārākais Lielbritānijas psihologs Ričards Vaizmans piedāvā jums 10 noslēpumus, kas jums neizbēgami liks notievēt.

1. Ēd no nelieliem traukiem. Abos šķīvjos ir vienāds daudzums ēdiena, bet nenoliedzami, ka uz mazāka izmēra šķīvja porcija liekas daudz lielāka. Jo mazāks būs trauks, jo mazāku porciju jūs tajā ieliksiet.

2. Ja esi labrocis, tad sāc uzņemt barību ar kreiso roku – un otrādi . Tas attiecas kā uz uzkodām, tā arī uz pamatēdienu. Pētījumi pierāda – apēstās porcijas apjoms samazinās par 20%.

3. Dzer no augstām un šaurām glāzēm. No pirmā acu uzmetiena liekas, ka zemākajā un platākajā glāzē var ieliet mazāk šķidruma, nekā augstākajā un šaurākajā. Bet patiesībā tā ir tikai ilūzija, jo kā izrādās – pirmajā variantā tilpums ir daudz lielāks.

4. Piekar virtuvē spoguli. Psiholoģiskā eksperimenta laikā dalībniekiem priekšā nolika spoguli un divus šķīvjus ar veselīgu un neveselīgu pārtiku. Kā pierādīja eksperiments, spoguļa klātesamība lika cilvēkiem būt daudz apzinīgākiem un dot priekšroku veselīgajiem produktiem. Ieteikums: Var ar magnētu palīdzību pielikt spoguli pie ledusskapja.

5. Pakošļā košļeni, kad sajūti izsalkumu. Dod priekšroku košļājamai gumijai ar augļu garšu, jo mentola un piparmētru garša var izmainīt veselīgo ēdienu garšu.

6. Ēd lēnām. Cilvēki, kuri ēd ātri – apēd daudz vairāk. Samazini tempu, pēc katra kumosa dakšiņu, vai karoti noliec uz šķīvja.

7. Izmanto nelielus, dziļus šķīvjus sarkanā krāsā. Kā liecina pētījumi, cilvēki apēd daudz mazāk to pārtiku, kura ir uzlikta uz sarkana šķīvja, jo šī krāsa asociējas ar ”STOP” zīmi.

8. Izslēdz televizoru kamēr ēd.  Pusdienošana pie televizora ekrāna, liks jums apēst daudz vairāk. Ja jūs piespiedīsiet sevi ēst bez televizora, vai datora, tad jūsu maltītes samazināsies par 50%.

9. Fotogrāfē visus kaitīgos ēdienus, kurus tu grasies apēst. Tas jums palīdzēs samazināt apēdamo produktu daudzumu vismaz par vienu trešdaļu.

10. Izvairies no plaša produktu sortimenta. Kad cilvēks redz ļoti plašu piedāvājuma klāstu, viņš grib nogaršot no visa. Lai uz šķīvja paliek tas pats produktu daudzums, bet ar daudz mazāku veidu izvēli un dažādību. Tavi draugi joprojām domā, ka galvenā veiksmes recepte ir – diēta un sports? Lauz viņu stereotipus daloties ar šo rakstu.

avots: takprosto.cc
Komentē
3 komentāru
  1. Sandis 2 gadi ago

    Nu kas tā par, atvainojos, dir**nu-kā var diētas jeb kcal ievērošana/deficīts nelīdzēt??? Tauta patiešām ir tik dumja? Enerģija iekša, enerģīja āra balanss

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

or

Log in with your credentials

Forgot your details?

X