k-bigpic

Pludmales sezona ir beigusies, bet esi droša- peldkostīms Tev vēl noderēs. Piemēram baseina apmeklējumam, vai ūdens aerobikas nodarbībām. Pirms par šo domu pasmīkņājat, ņemiet vērā, ka peldēšana:

Uztur jūsu ķermeni tonusā.
Peldēšanas laikā tiek nodarbināti visas muskuļu grupas. Tiek nostiprināta mugura, rumpis, rokas, kā arī tiek nostiprināta jūsu veselība.

Nodrošina drošību.
Iegūt kādu traumu peldēšanas laikā ir daudz retāk iespējam kā citās nodarbībās. Bet, ja jūs tomēr esiet kaislīgi skriešanas piekritēji,nodarbojieties ar peldēšanu brīvdienas. dodot atslodzi kājām.

Lasi vēl: 
Fitness burvīgam rītam
Reitings – Paši nepieciešamākie mājas trenažieri
Sekss kā fitness, 5 idejas

Nostiprina imunitāti.
Intensīvas nodarbības vēsā ūdenī iedarbojas efektīvāk kā kontrasta duša, kuru ļoti bieži iesaka, lai norūdītu organismu.

Koriģē figūru.
Regulāras nodarbības ūdenī nostiprinās jūsu asinsrites sistēmu, kā arī tiks ātri sadedzinātas liekās kalorijas.

Tas ir ļoti ērti.
Vēsajos gada mēnešos baseinam ir daudz zemāks pieprasījums nekā vasarā, bet tas nozīmē, ka jums būs daudz vairāk vietas treniņu laikā, vai vienkārši baudot ūdens prieku.

Atstāt komentāru

Esi pirmais, kas komentē!

avatar
wpDiscuz

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?