5 lietas, kuras ir jādara katru rītu, lai būtu stipra veselība

Sunshine-feelings-beautiful-girl-in-morning

Veids, kā iesāc savu rītu, var ietekmēt tavu veselību. Un tieši rīts ir tas, kas tevi sagatavo visai turpmākajai dienai. Ja izkāpsi no gultas ar nepareizo kāju, iespējams, arī diena būs neizdevusies. Tādēļ… Kā gan izskatās veiksmīgs dienas sākums? Šeit būs 5 lietas, ko veselīgi cilvēki no rītiem dara.

  1. Pakļauj sevi spožai gaismai. Piecelies un izej ārā pastaigāties. Pētījumi rāda, ka cilvēku, kuri no rītiem tiek pakļauti spožākai dienas gaismai, ir mazāks liekais svars. Jo pastaiga taču ir arī kustības, kas nāk organismam tikai par labu. Rīta pastaiga ļaus tev atmodināt organismu un vakarā ātrāk aizmigt. Un ko gan vairāk vajag?
  2. Uzreiz pēc pamošanās izdzer 2 glāzes auksta ūdens. Tas izklausās diezgan vienkārši, bet ūdens glāzei no rīta tiešām ir liels spēks, jo, pirmām kārtām, tas uzlabo vielmaiņu. Kādā pētījumā Vācijas pētnieki atklājuši, ka aukstas ūdens glāzes izdzeršana uzreiz pēc pamošanās uzlabo vielmaiņas aktivitāti par 24% nākamajām 90 minūtēm. Tas ir brīnišķīgs veids, kā zaudēt liekos kilogramus! Tāpat ūdens glāze var palīdzēt tavai smadzeņu darbībai. Jo smadzenes sastāv no 75% ūdens. Kad tas tiek piegādāts ar nepieciešamo ūdens daudzumu, var pareizi un aktīvi strādāt. Ūdens dod smadzenēm enerģiju, arī uzlabojot atmiņu. Jāpiemin, ka ūdens no organisma arī izvada toksīnus. Vai vari iedomāties, ka aptuveni 8 stundas neesi dzērusi ne mutīti ūdens? Tas ir tieši tas, ko tavs ķermenis dara, kad guli. Ūdens glāze no rīta palīdz izskalot toksīnus, kas visu nakti krājušies organismā. Tas var arī apgādāt tavus muskuļus ar enerģiju.
  3. Izsaki pateicību skaļi. Pat skaļi pateikti vārdi var uzlabot tavu veselību! Pareizāk, pateicībai ir saikne ar laimi. Un tu taču vēlies būt laimīgs, vai ne? Jo, kad esi laimīgs, aizmirstas visas sāpes un nedienas. Tādēļ iesāc katru rītu un pateicību par šo dienu.
  4. Meditē vismaz 5 minūtes. Meditācijas eksperti iesaka katru rītu atrast laiku, lai meditētu. Tas ir kā laiks, ko vari veltīt tikai sev un būt ar sevi. Iespējams, šī būs vienīgā dienas daļa, kuru pavadīsi neparko nedomājot un attīrot savu prātu. Protams, 30 meditācijas minūtes ir ideāls laiks, bet arī 5-10 minūtes palīdzēs samazināt stresu un nogurumu. Dienas sākums bez stresa noteikti palīdzēs labāk koncentrēties, strādāt produktīvāk un pieņemt lēmumus ar “skaidru galvu”.
  5. Iekustini savu ķermeni. Esi kādreiz sācis dienu ar stīvumu un nogurumu? Ātrākais veids, kā atmosties un iesākt kustēties ir jā, kustības! Ar to palīdzību iekustināsi savu vielmaiņu un orgaismā sāks izdalīties serotonīns jeb “jūties labi” hormons. Tas arī palīdzēs tikt pāri emocionālām barjerām un samazinās stresu.

Iekļauj šos padomus arī savā rīta rutīnā!

Iedvesmojoties no yourtango.com

Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2016

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account