candice-swanepoel-model-hd-new-wallpapers-for-background
Veikt šos vingrinājumus katru rītu :
1. Apgulties uz muguras, saliekt ceļgalus, rokas salkt aiz galvas, elkoņus sānis,
skats uz augšu. Paceļoties – ieelpa, nolaižoties sākuma stāvoklī – izelpa.
2. Apgulties uz muguras, rokas zem gurniem, ne pārāk augstu pacelt taisnas
kājas. Kājas augšā – ieelpa, atgriešanos sākuma stāvoklī – izelpa .
3. Sakrustot kājas ceļgalos, taisnajā leņķī, rokas aiz galvas. Celiet uz augšu
ķermeņa augšdaļu, saglabāt elpošanas tehniku ​​kā iepriekšējos vingrinājumos.
4. Apgulties uz muguras, kājas sakrustotām „turku pozā”. No šīs pozīcijas,
ritmiski pievilkt kājas pie vēdera.
5. Apgulties uz muguras, kājas saliekt ceļgalos, rokas aiz galvas. Pamīšus (labo
pie kreisā, kreiso pie labā) pievilkt elkoņus pie ceļgaliem.
 Visi šie vingrinājumi jāveic 15 reizes, iespējams, palielinot slodzi, pildot vairāk par 15
reizēm. Efekts būs manāms jau pēc 15 dienām.

Atstāt komentāru

Esi pirmais, kas komentē!

avatar
wpDiscuz

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?