5 veidi, kā izvairīties no vēža

151115_5_19

Nav šaubu, vēzis – tas ir briesmīgi. Tomēr vissliktākais, ko jūs varat darīt, ir pakļauties bezcerībai. Ir lietas, kuras jūs varat darīt, lai palīdzētu samazināt šīs iznīcinošās slimības risku.

Atšķirībā no tradicionālās medicīnas, kura konstatē, ka jums ir slimība un piedāvā ārstēšanās preparātu, alternatīvā medicīna uzskata, ka mums ir jāzin, priekš kā mums šī saslimšana ir dota.  

Kādi ir vēža rašanās iemesli? Pētījumi liecina: diētas, fiziskie vingrojumi un apkārtējās vides piesārņojums – lūk, faktori, kas ietekmē vēža rašanos, veidošanos un progresēšanu.  

Nepareiza ēšana, fizisko aktivitāšu trūkums, hronisks stress, dzīvesvietas piesārņojums, smagie metāli var izraisīt vēzi.  

Racionāla dārzeņu diēta, fitness, domāšanas veida un reakcijas uz stresu izmaiņas, detoksikācija var palīdzēt organismam, kurā veidojas vēzis.  

Vēzi nevajag novienkāršot, bet ir jāzin, ka diētiskie faktori un dzīvesveids var ietekmēt šo saslimšanu.  

Piemēram, doktora Dean Ornish pētījumi parādīja, ka pēc trīs mēnešu intensīvas veselīga dzīvesveida programmas, ieskaitot dārzeņu diētu, vairāk nekā 500 gēni, kuri regulē vēzi, bija mainījušies uz labo pusi. Ir daudzas stratēģijas, lai palīdzētu izmainīt dzīvesveidu un novērstu vēzi, mēs nosauksim piecas pašas efektīvākās.   

  1. Likvidēt produktus-provokatorus no ēdienkartes

Pētījumi parādīja, ka slēptā glutēna nepanesamība var palielināt nāves risku, kā arī izraisa sirds saslimšanu un vēzi. Tas nozīmē, ka, piemēram, vairāk nekā 20 miljoni amerikāņi var būt pakļauti sirdslēkmes, aptaukošanās un vēža riskam. Piena produkti un produkti ar lipekli ir visizplatītākie ēdiena alerģijas rosinātāji, kas saistīti ar pretestību pret insulīnu. Uz laiku izslēdzot tos no ēdienkartes, var apturēt zarnu iekaisuma slimību un iekaisuma procesus visā organismā.  

  1. Samazināt iekaisumu ar pareizu produktu palīdzību.

Iekaisums ir kā kopīgs diegs, kas savieno lielāko daļu hronisku saslimšanu, tai skaitā vēzi. Ir daudzi produkti, kurus jūs varat lietot, lai mazinātu iekaisumu, tai skaitā lapu salāti, ogas, ar omega-3 bagāti produkti, piemēram, zivs, kas audzēta savvaļā, linsēklas.  

  1. Uzlabot zarnu veselību

Mūsdienu zinātnieki pēta saikni starp zaru floru un krūts vēzi, prostatu. Izvairoties no kaitīgiem produktiem, jūs varat arī pievienot vairāk probiotiķus un prebiotiķus savā ēdienkartē, piemēram, jogurts, lai palīdzētu attīstīt veselīgu zarnu floru.  Dārzeņu fitonutrientu lietošana, piemēram, kurkumīns un resveratrols palīdz samazināt zarnu iekaisumu.  

  1. Toksiskās ietekmes ierobežošana

Vidēji jaundzimušā nabas saite satur 287 ķīmiskas vielas, no kurām 217 ir smadzenēm un nervu sistēmai toksiskas. Toksiskajām ķīmiskām vielām ir plašs negatīvu seku spektrs uz cilvēka veselību, tai skaitā tās paaugstina vēža risku un veicina aptaukošanos. Pāreja uz ekoloģiski tīriem, dabiskiem sadzīves ķīmijas un kosmētikas līdzekļiem ir vienīgā izeja.  

  1. Pārvaldīt stresu

Cīņas ar vēzi stratēģijā ļoti svarīgu lomu spēlē pietiekams miegs un regulāra stresa līmeņa kontrole.  

avots: medaboutme.ru
Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2016

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account