8 vingrinājumi, kuri palīdzēt atbrīvoties no dubultzoda. Jau sen ko tādu meklēju!

dvojnoj-podborodok_05c0472b2bc8e7d110020d4ac73f0e20

Dubultzods noteikti neizrotā nevienu seju. Pat ja cilvēkam nav liekā svara, pastāv liela iespējamība, ka ar laiku viņam varētu izveidoties dubultzods.

Piedāvājam iepazīties ar 8 vingrinājumiem, kuri palīdzēs nostiprināt ādu dubultzoda un kakla rajonā ne sliktāk kā masāžas speciālajos, kosmētiskajos salonos. Viss, kas Tev būs nepieciešams ir mazliet brīva laika un vēlme izskatīties lieliski. Pie tam – šie vingrojumi palīdzēs izvairīties no sāpēm kakla rajonā un migrēnām. Vien jāpārkāpj pāri slinkumam un ieguvums veicot šos vienkāršos vingrinājumus būs trīskāršs.

  1. Skūpsts

Atliec galvu atpakaļ un skaties griestos. Lūpas izstiep tā, it kā gatavotos kādu noskūpstīt. Šajā pozā noturies 5 sekundes, atkārto to 15 reizes.

  1. Atbalsts

Cik vien plaši vari atver vaļā muti un izbāz mēli uz priekšu. Noturi mēli nospriegotu vismaz 5 sekundes, aizver muti. Atkārto vingrinājumu 10 reizes.

Pateicoties tam, ka tiek nospriegoti dubultzoda muskuļi, efekts no šī vingrinājumi ir visai ievērojams. Sākot darbināt muskuļus, kurus ikdienā izmantojam reti, mēs palīdzam ādai veidot labāku tonusu un saglabāt elastību.

  1. Uz priekšu un uz augšu

Atliec galvu atpakaļ un paskaties griestos. Sasprindzini apakšžokli un centies to izvirzīt uz priekšu. Šādu pozīciju noturi vismaz 10 sekundes. Brīdinām, ka sākotnēji var būt sarežģīti, pat mazliet nepatīkami, bet pacieties. Šo vingrinājumu ar laiku būs arvien vieglāk un vieglāk paveikt. Vingrinājumu atkārto 10 reizes.

  1. Kakla noliekšana

Stāvi taisni. Piespied zodu pie krūtīm. Lēnām pagriez galvu pa labi, apstājies šajā pozā uz 5 sekundēm, tad pārvieto galvu uz kreiso pusi un atkal apstājies tādā paša pozā uz 5 sekundēm. Atkārto 6 reizes.

  1. Mēle pie zobiem.

Atver muti, cik vien plaši vari. Ar mēles galu pieskaries apakšējajiem zobiem. Ieelpo caur muti un pasaki “A.” Turi muti atvērtu vismaz 1 minūti. Atkārto vingrinājumu 1 reizi.

  1. Uzsist pa zodu

30 sekunžu ilgumā viegliem pieskārieniem uzsit sev pa zoda apakšu. Tas lieliski stimulē asinsriti un palīdz tauku slānītim izzust uz visiem laikiem.

  1. Uz priekšu un atpakaļ

Novieto plaukstu zem zoda V burta formā. Nofiksē zodu ar roku. Ar galvo veic kustības uz priekšu un atpakaļ tā, lai sajustu, kā strādā sejas un kakla apakšējie muskuļi. Vingrinājumu turpini 30 sekundes. Atslābini roku un kaklu, atkārto vingrinājumu 3 reizes.

  1. Vieglais pacēlums

Apgulies tā, lai galva nokarātos pāri gultas malai. Lēnām pacel galvu krūšu līmenī, paralēli arī kustinot plecus. Atkārto šo vienkāršo vingrinājumu vismaz 3 reizes.

Vislabākais veids, kā būt formā – ir pastāvīgi treniņi. Šie vingrinājumi ir ārkārtīgi noderīgi visām sejas muskuļu grupām. Trenējot šos vingrinājumus, ir iespējams panākt lielisku ādas elastību bez plastiskās ķirurģijas iejaukšanās. Garantējam, ka dubultzods pazudīs uz visiem laikiem, ja vien būsi pietiekoši apņēmīga un prasīga pret sevi.

avots: takprosto.cc
Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2016

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account