8 Vingrojumi zarnu trakta darbības uzlabošanai

zarnu-trakta-darbību

8 vingrinājumi, kuri palīdzēs noregulēt zarnu trakta darbību, nostiprināt preses muskuļus, uzlabot orgānu, kuri atrodas vēdera dobumā, asinsriti.

Zarnās palikušās pārstrādātā ēdiena paliekas saindē organismu ar toksīniem, izraisa galvas sāpes, bezmiegu, trauksmes sajūtu, var kļūt par iemeslu daudzām nopietnām veselības problēmām.

Biežāk sastopamais aizcietējuma iemesls – lēns, slinks zarnu trakts, palēnināta peristaltikas funkcija. Tādā gadījumā to vajag stimulēt ar fizisko vingrinājumu palīdzību, kuri trenē vēdera preses muskulatūru, diafragmu, pielietot pašmasāžu un diētu.

Vingrojumu un pašmasāžas kompleksu nedrīkst pielietot ja ir nabas bruka, zarnu vai divpadsmitpirkstu zarnas čūlas, grūtniecība, paaugstināts arteriālais asinsspiediens, menstruāciju laikā. Tos nedrīkst izpildīt ar pilnu kuņģi. Pēc ēšanas jānogaida vismaz 2 stundas.

1. Sākuma stāvoklis – guļus uz muguras.
Mazliet salieciet kājas ceļgalos, ar kājām izpildiet kustības, kuras imitē braukšanu ar velosipēdu. Atkārtojiet 30 reizes.

2. Sākuma stāvoklis – guļus uz muguras.
Kājas saliektas ceļgalos ar rokām pievelciet pie vēdera, atgriezieties sākuma stāvoklī. Atkārtojiet 10 reizes.

3. Sākuma stāvoklis – guļus uz muguras. 
Vienlaicīgi paceliet abas kājas un mēģiniet tās aizlikt aiz galvas. Atkārtojiet 10 – 15 reizes.

4.Sākuma stāvoklis – guļus uz muguras, kājas saliektas ceļgalos.
Savērsiet un izvērsiet ceļgalus – 15 – 20 reizes.

5. Sākuma stāvoklis – stāja uz ceļiem, ar taisnām rokām balstāmies pret grīdu.
Mugurkauls paralēli grīdai. Paceliet ceļgalā saliektu kreiso kāju, tad – labo. Ar katru kāju atkārtojiet 10 reizes.

6. Sākuma stāvoklis – stāja uz ceļiem, ar taisnām rokām balstāmies pret grīdu.
Ievelciet gaisu caur muti, izelpā izlieciet jostas vietu uz leju un atslābiniet vēderu. Neilgi aizturaties šajā pozā. Atgriezieties sākuma stāvoklī, ievelciet gaisu caur muti. Izelpā ievelciet vēderu un izlieciet muguru uz augšu, kā kaķis kuram „spalvas gaisā”. Atkārtojiet 20 – 30 reizes.

7. Sākuma stāvoklis – stāvus, rokas gar sāniem.
Veiciet dziļu ieelpu, ievelciet un atbrīvojiet vēderu. Atkārtojiet 5 – 8 reizes. Vingrinājums lieliski masē iekšējos orgānus, uzlabo zarnu trakta motoriku.


8.Vingrošanu beidziet ar soļošanu uz vietas ar augstu ceļot ceļus 2 – 3 min.

*Pašmasāžas paņēmieni.

1. Apguļaties uz muguras, atslābinieties. Uzlieciet labo roku uz vēdera, veiciet apļveida glaudīšanas kustības pulksteņa rādītāja virzienā. Glaudīšanai jābūt maigai, bez asām kustībām un uzspiešanas.

2. Guļot uz muguras, masējiet pēdas velvi, aktīvi stiepjot un berzējot to. Var izmantot rokas masieri.

Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2016

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account