Aizmirsti par tauciņiem vēdera lejasdaļā! Izpildi šos vingrinājumus

Ploskij-zhivotik

 

Atbrīvoties no taukiem vēdera lejasdaļā grib ļoti daudzas meitenes. Neliela tauku kārta šajā ķermeņa daļā sievietes organismam ir pilnīgi dabīga. Bet neliels „vēderiņš” var parādīties tāpēc, ka ir vāji vēdera muskuļi. Bieži vien, lai atbrīvotos no vēderiņa, iesaka celt kājas un guļus stāvoklī imitēt braukšanu ar velosipēdu.

Lielāka efekta sasniegšanai vajag izmantot kompleksos vingrinājumus, kuri patērē daudz enerģijas. Tikai tā jūs varēsiet pārkārtot vielmaiņu uz tauku sadedzināšanu un samazināt problemātisko zonu. Tāpat vajag iekļaut spēka vingrinājumus un ievērot diētu. Sākam darbu.

Samazināt taukus vēdera lejasdaļā: iesācējiem.

Treniņa ilgums aptuveni 20 min, vingrojumu kompleksu jāizpilda katru dienu. Iesākumam izpildiet 20 ķermeņa noliecienus uz priekšu, kamēr mugura atrodas paralēli grīdai. Rokas var brīvi nokarāties gar sāniem vai atrasties uz gurniem. Tad veiciet 20 apļveida kustības ar gurniem, izpildīšanas laikā ievelkot vēderu. Tad izpildiet 10 – 90 palēcienus uz abām kājām imitējot lekšanu ar lecamauklu. Tālāk pārmaiņus izpildām 10 palēcienus uz abām kājām un vienu sekojošo vingrinājumu atkārtojumu

Vingrinājums Nr 1. Vertikālās šķēres.


Apguļaties uz grīdas, plaukstas zem dibena, jostasvieta piespiesta grīdai. Celiet kājas 90 grādu leņķī uz augšu , tad lēnām laidiet lejup labo kāju, kreisā paliek sākuma stāvoklī. Atgrieziet labo kāju uz augšu un to pašu atkārtojiet ar kreiso kāju, veiciet 20 vingrinājuma atkārtojumus. Uzreiz pieceļaties kājās un izpildiet 10 palēcienus uz abām kājām.

Vingrinājums Nr 2. „Klinšu kāpēji”.

Ieņemiet balstu guļus – plaukstas plecu platumā, kājas uz pirkstgaliem. Paceliet labo kāju no grīdas un salieciet ceļgalā. Ātri pievelciet ceļgalu pie krūtīm un atgriežaties sākuma stāvoklī. Izpildiet tādu pašu kustību ar kreiso kāju. Centieties neieliekties jostas vietā un necelt dibenu uz augšu. Izpildiet vingrinājumu 20 reizes un pārejiet pie palēcieniem.

Vingrinājums Nr 3. Saliekšanās.

Apsēdieties uz grīdas balstā atmuguriski. Sasprindzinot vēdera preses muskuļus ātri pievelciet ceļgalus pie krūtīm. Vienlaicīgi notiek ķermeņa tiekšanās pie kājām un ceļgalu tiekšanās pie krūtīm. Atgriežoties sākuma stāvoklī kājas iztaisnojam, bet neliekam uz grīdas. Atkārtojiet vingrinājumu 20 reizes, pieceļaties kājās un veiciet palēcienus.

Vingrinājums Nr 4. Kāju pacelšana no sēdus stāvokļa.

Apsēdieties uz krēsla, uzmanīgi iztaisnojaties, ievelciet presi, ar rokām ieķeraties krēsla malās, kājas, saliektas ceļgalos, pievelciet pie krūtīm. Nelieciet ķermeni, strādājiet tikai ar preses muskuļiem. Izpildiet vingrinājumu 20 reizes un pabeidziet ciklu ar palēcieniem.

Ja jūs neesat iesācējs, varat papildināt šo kompleksu ar vingrojumiem citām muskuļu grupām vai aerobām kustībām – skriešana, palēcieni, vingrojumi uz velotrenažiera vai eleptiskā trenažiera. Pacentieties izvairīties ēdienā no parastajiem ogļhidrātiem un piesātinātajiem taukiem, pacentieties nepārēsties.

Facebook Komentāri
8 komentāru
  1. Dace 2 gadi ago

    Kārtējā anoreksijas upure uz bildes !!Un atkal mūsu meitenes mocīs sevi un kļūs par vienkārši slimīgām būtnēm. Varbūt jāpadomā, kādas bildes likt ??

  2. Dace 2 gadi ago

    Kārtējā anoreksijas upure uz bildes !!Un atkal mūsu meitenes mocīs sevi un kļūs par vienkārši slimīgām būtnēm. Varbūt jāpadomā, kādas bildes likt ??

    • Anna 1 gads ago

      nav anoreksijas upure,sportiska meitene bez liekaa svara!

    • Katrīna 1 gads ago

      Absolūti veselīga figūra. No anoreksijas tālu stāv 🙂

    • guna 1 gads ago

      Anoreksijas upurei tādu pupu jau nu nebūtu. no anoreksijas tur ne vēsts

  3. elīna 1 gads ago

    Normāla meitene ar koptu, sportisku ķermeni!Izskatās, ka kādam skauž!:)

  4. vīrietis 1 gads ago

    šoreiz tocna nav anoreksijas upures foto. Normāla, sportiska meitene. Super augums…

  5. Anna 1 gads ago

    Lai arī esmu sieviete ar vēderiņu, man nekad nav bijušas problēmas ar vēdera lejasdaļu, un jums nevienai tādas nav! Šādi raksti mums iestāsta un dzen kompleksos, par to, ka ar mums nav kaut kas kārtībā! Viss ir kārtībā. Daba ikvienam ir devusi tādu ķermeni,kādam tam ir jābūt, bet cilvēka dzīšanās pēc kāda noteikta stereotipa iedzen jebkuru depresijā.

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2016

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account