tumblr_n1piow0tCI1ro1fafo1_500

1. Vertikālās šķēres. Apgulieties uz grīdas, plaukstas liekat zem jostasvietas. Kājas paceļat 90 grādu leņķī attiecībā pret grīdu. Pamīšus virziet tās uz leju, imitējot šķēru darbību. Atkārtojat 20 reizes. Uzreiz pēc uzdevuma veikšanas ceļaties kājās un veiciet 10 palēcienus uz abām kājām.

2. Ieņemiet piepumpēšanās pozīciju. Atraujat kāju no grīdas un stiepiet to pie krūtīm. Tad to pašu darāt ar otru kāju. Atkārtojat 20 reizes un tad uzreiz 10 palēcieni uz abām kājām.

3. Apsēžaties uz grīda, novietojiet rokas aiz muguras. Strauji pieraujat ceļgalus pie krūtīm sasprindzinot presi. Vienlaicīgi velciet korpusu pie kājām un ceļgalus pie krūtīm. Kājas iztaisnojat, bet uz zemes neliekat. Kustību atkārtojat 20 reizes un tad atkal veicat 10 palēcienus.

4. Apsēdies uz krēsla, ievelc vēderu. Pieķeraties ar rokām pie krēsla malām. Uzmanīgi pievelkat ceļgalus pie krūtīm, pēc tam noliekat atpakaļ uz zemes. Korpusu turat taisni, slodzei ir jābūt tikai uz vēdera presi. Pēc 20 atkārtojumiem- 10 palēcieni.

Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

or

Log in with your credentials

Forgot your details?

X