piekusa

Stress un saspringums bojā cilvēka nervu sistēmu, mazina darba spējas un pasliktina pašsajūtu. Dieviete.lv piedāvā pārbaudītu, ļoti vienkāršu un neticami iedarbīgu atslābināšanās metodi.

  1. Apgulies klusumā. Vislabāk uz grīdas.
  2. Zem galvas paliec mazu spilventiņu, lai seja būtu paralēla griestiem, sarullē dvieli un noliec mugurkaula krūšu daļā paralēli mugurkaulam, lai ir sajūta, ka krūškurvis atveras uz sāniem, zem ceļiem paliec sarullētu vingrošanas paklājiņu vai jebkādu citu rullīti.
  3. Rokas noliec uz sāniem ērtā augstumā ar plaukstām pavērstām uz augšu.
  4. Aizver acis.
  5. Lēnām un dziļi ieelpo caur degunu, skaitot 1, 2, tad uz sekundi aizturi elpu un lēni, ilgi izelpo (arī caur degunu), skaitot 3, 4, 5. Atkārto to 2 reizes.
  6. Turpini elpot lēni un mierīgi.
  7. Iedomājies, ka guli jūras krastā vai kādā citā sev tīkamā vietā. Vizualizē to.
  8. Sajūti, kā lēnām atslābst kāju pirksti, pēdas, potītes, apakšstilbi, ceļi, augšstilbi, gurni, vēders, krūtis, roku pirksti, plaukstas, delnu locītavas, apakšdelmi, elkoņi, augšdelmi, pleci, kakls, zods, vaigi, ausis, pakausis, pārējā seja, piere, pauris un pat mati līdz pašiem galiem.
  9. Atrodoties sev tīkamajā vietā ieklausies, kas notiek apkārt. Putni čivina? Strautiņš čalo? Pūš vējš? Šalc priedes? Viļņojas jūra? Sisina sienāži? Ieklausies ķermeņa sajūtās – kā viegls vējiņš glāsta ādu, kā saules stari silda, sasmaržo zāles, meža vai jūras smaržu, ziedus… Izbaudi savu ceļojumu šajā vietā, cik ilgi vien vēlies, taču ne mazāk kā 20 minūtes.

 

Pēc šāda atslābināšanās seansa sajutīsies pavisam mierīga un relaksēta.

Izbaudi!

 

Dieviete.lv redaktore Lapsa

Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

or

Log in with your credentials

Forgot your details?

X