Bērni iedvesmo biznesam

158638400_36177

No 1.septembra lielākajā tirdzniecības parkā „Alfa” īpašā stendā tirdzniecību uzsāks divi entuziasma pilni jauni zīmoli – „Sēklu Muss” un „Smuklietas”. Šāda iespēja radusies, pateicoties dalībai projektā „Biznesa Eskalators”, ko t/p „Alfa” jau trešo gadu rīko sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu “Dienas Bizness”. Jaunajiem uzņēmējiem bez pieredzes tirdzniecības centros šī būs iespēja izmēģināt savas pārdošanas prasmes, kā arī pārbaudīt produkta konkurētspēju intensīvas tirdzniecības apstākļos.

Zīmols „Sēklu Muss” šobrīd piedāvā 2 veidu produktus – sēkliņu un žāvētu augļu trifeles un batoniņus. Produkts ir īpašs un konkursa „Biznesa Eskalators” žūriju pārliecināja ar to, ka tā sastāvā netiek pievienots cukurs, milti un olas, kā arī tas nesatur glutēnu. Tā pagatavošanā tiek ievēroti svaigēšanas principi, kas sabiedrībā kļūst arvien aktuālāk.

„Savus veselīgos produktus īpaši iesakām sportistiem, vegāniem, veģetāriešiem, grūtniecēm, barojošām māmiņām, bērniem, svara vērotājiem, celiakijas slimniekiem. Tas ir lielisks našķis katram, kas ievēro veselīgu dzīvesveidu, uzturā vēlas lietot vitamīniem un minerālvielām bagātu pārtiku,” stāsta veselīgo trifeļu „Sēklu Muss” radītāja Agnese Nazareca, kuru biznesam iedvesmojusi vēlme radīt veselīgus našķus sev un bērniem.

Iedvesma biznesam no vēlmes radīt ko skaistu savam dēlam radās arī zīmola „Smuklietas” radītājiem Elīnai Bindei-Dzelzītei ar vīru Kārli. „Mūsu pirmais produkts – RockingVespa tika izstrādāts kā dāvana dēliņam uz 1 gada jubileju. Kopš tā brīža koks kā hobijs pamazām pārauga ģimenes biznesā. Esam patrioti – radot savus izstrādājumus, izmantojam tikai materiālus no Latvijā augušiem kokiem, kā arī Latvijā ražotus apstrādes līdzekļus, tādejādi pēc iespējas cenšoties atbalstīt vietējos uzņēmējus,” stāsta „Smuklietas” radītāja Elīna Binde-Dzelzīte. Viņu varēs satikt arī t/p „Alfa” Biznesa Eskalatora īpaši noformētajā stendā.

„Nevienu vien reizi esam pārliecinājušies, ka biznesā ar ideju vien nepietiek. Lai pārliecinātos par radītā produkta dzīvotspēju, gūtu atsauksmes no klientiem un nepieciešamības gadījumā varētu to uzlabot, nepieciešams ar to iepazīstināt potenciālos patērētājus. Es ceru, ka projekta dalībniekiem, strādājot reālos tirgus apstākļos, radīsies jaunas idejas un atziņas, kā pilnveidot savu produktu atbilstoši pircēju vēlmēm. Papildus tam, nodrošināsim arī iespēju konsultēties ar projekta “Biznesa Eskalators” ekspertiem – laikraksta “Dienas Bizness” žurnālisti Andu Asari, “Mercuri International” valdes locekli un biznesa konsultantu Dzintaru Koknēviču un zīmolu un dizaina aģentūras „BrandEleven” dibinātāju Mārtiņu Barānovu. Savas zināšanas un ieteikumus projekta dalībniekiem nodošu arī es,” stāsta t/p “Alfa” vadītāja Liene Apine.

Projekta „Biznesa Eskalators” stendā t/p „Alfa” šogad kopumā tirgosies 6 perspektīvi un inovatīvi jaunie zīmoli, savukārt ekspertu atlasītie veiksmīgākie iegūs tiesības tirgoties t/p „Alfa” decembrī svētku laikā.

Līdz šim „Biznesa Eskalatorā” savu ceļu uz atpazīstamību uzsākuši 28 uzņēmumi, to skaitā: aksesuāru ražotājs „Peneleopes tauriņi”, „UNIQ cepures“, apģērbu zīmols „Touch IT”, galda spēļu ražotājs „Kokmaizītes”, papīra lelles „Claudia”, „MOSHMOSH”, „Amber Sisters design”, „Zigzag Factory”, „CherryBerry” un daudzi citi.

 

Vairāk informācijas par projektu meklējiet ”Dienas Bizness” un t/p “Alfa” interneta vietnēs (www.db.lv un www.alfaparks.lv).

 

 

Par tirdzniecības parku „Alfa”

 

T/p Alfa ir vislielākais tirdzniecības centrs Latvijā visai ģimenei, kas piedāvā pircējiem visplašāko preču un pakalpojumu izvēli visām ikdienas vajadzībām vienuviet.

T/p Alfa uzsver preču un apkalpošanas kvalitāti par labāko cenu pilsētā. T/p Alfa piedāvā preces atpūtai un mājai, aktuālās modes preces, draudzīgu servisu, izklaides iespējas – kino un patīkamo iepirkšanās vidi visai ģimenei.

Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2016

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account