Ievēro šos vienkāršos veselīga uztura pamatnoteikumus!

Eating-fruits-and-vegetables-avoids-women-from-heart-attack Negatavojiet pārāk sarežģītus ēdienus. Laika trūkums – standarta atruna cilvēkiem, kuriem nepatīk gatavot. Tomēr labākās receptes bieži vien ir vienkāršas. Katru nedēļu izmēģiniet kādu jaunu sastāvdaļu vai ēdienu, lai pievienotu to jūsu uzturam, un turieties tālāk no pusfabrikātiem, tie praktiski vienmēr satur par daudz nātrija, cukura un transtauku.

Iepērcieties ar prātu. Pērciet vietēja ražojuma sezonas augļus un dārzeņus, jo tie labāk der jūsu veselībai un ir lētāki. Iepērcieties tirgū, bet ja veiksiet pirkumus lielveikalā, tad izlasiet etiķetes ar norādīto sastāvdaļu saturu. Un, neskatoties uz to, ka uz paciņas ir uzraksts par produkta veselīgumu, glutēna neesamību un pazeminātu tauku saturu, tas vēl nebūt nenozīmē, ka šis produkts ir derīgs/neaizvietojams tieši jums.

Katrā ēdienreizē apēdiet nedaudz augļu un dārzeņu. Pārskatiet savu ēdienkarti un ēdiena pasniegšanas veidu. Padariet augļus un dārzeņus par ēdienu pamatkomponentu un papildiniet tos ar proteīniem. Brokastīs pievienojiet augļus pie ēdiena no graudaugiem, pusdienās uztaisiet lielu porciju ar salātiem un vakariņās pagatavojiet ēdienu no dārzeņiem. Par maz laika? Ielieciet saldētavā vairākas paciņas ar sasaldētiem dārzeņiem, lai varētu tos ātri pagatavot, kad esiet mājās vēlu.

Aizstājiet ingredientus. Sāls vietā izmantojiet garšaugus, sviesta vietā – avokado, cukura vietā var lietot augļus vai ogas (konditorejas izstrādājumos un desertos). Atsakieties no krējuma, dodot priekšroku bezpiedevu jogurtam. Tradicionālas piedevas nomainiet uz plašu graudu spektru. Šīs nelielas izmaiņas obligāti dos labus rezultātus nākotnē.

Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2016

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account