Ir cilvēki, kuriem rīts sākas ar smaidu, optimismu un mundrumu, un ir cilvēki, kuri rītu uztver kā kārtējo pelēkās dienas sākumu. Tik ļoti negribas kāpt ārā no siltās gultas un iet uz darbu…

Diemžēl, bet ne katrs var atļauties celties, kad vēlas. Strādājošiem cilvēkiem visbiežāk ir jāceļas agri. Mošanās kļūst par mazo stresu organismam, kas negatīvi iespaido pašsajūtu. Mēs ciešam no noguruma, slikta garastāvokļa un vēl riņķiem zem acīm. Kā gan vērst to par labu? Mēs esam apkopojuši 11 ieteikumus.

Gatavojies laicīgi. Iepriekšējā vakarā sastādi plānu nākamajai dienai. Tajā iekļauj brokastis, uzreiz sagatavo apģērbu, uzstādi mērķus. Tādējādi no rīta nevajadzēs ilgi stāvēt pie ledusskapja un vilkt pirmo, kas patrāpījies pa ceļam.

Netaisi ciet aizkarus. Vasaras laikā austošās saules stari tevi pamodinās. Organisms pārstās ražot melatonīnu, kurš atbild par miegu. Tavs organisms būs gatavs celties! Ziemas laikā uzreiz pēc pamošanās ieslēdz istabā gaismu. Jā, pirmajā brīdī būs grūti un nepatīkami, bet tā tu piecelsies ātrāk.

Uzliec modinātāju 20 minūtes agrāk. Pirmkārt, uzstādi patīkamu melodiju. Pārāk straujas skaņas var raisīt organismā stresu. Otrkārt, uzstādi modinātāju 15-20 minūtes agrāk. Tā tev būs laiks noskaņoties jaunai dienai un nesteidzīgi piecelties.

Neatliec celšanos. Ir cilvēki, kuri pēc modinātāja atslēgšanas apsola sev, ka pēc piecām minūtēm celsies. Un pēc tam vēl pēc piecām, un vēl pēc piecām… Un pēc tam skrien pa māju un dusmojas, jo kavē darbu. Kad tu atslēdz modinātāju un necelies, organisms atkal mēģina aizmigt, bet tu visu laiku to iztraucē.

Staipies. Pirms tu vispār atver acis, uzrīko sev mazo vingrošanu gultā. No sākuma izstiep rokas, tad kājas. Iedarbini katru sava ķermeņa muskuli.

Aktīvi kusties. Rīts ir lielisks laiks treniņiem. Fiziskie vingrinājumi pamodina tavu prātu un ķermeni, piepilda ar enerģiju un mundrumu.

Ieej dušā. Kad tu no rīta dodies dušā, tavs organisms pārslēdzas no nakts režīma uz dienas režīmu. Lai ūdens ir istabas temperatūrā. Karsta duša var likt tev atkal sajusties miegainai.

Domā pozitīvi. Strādā pie savas pozitīvās domāšanas. Lasi kaut ko interesantu, skaties smieklīgus video. Daudzi cilvēki interesējas tikai par negatīvām ziņām un skatās drūmas filmas, bet pēc tam sūdzas, ka dzīve ir slikta.

Skūpsties. Skūpsti uzlabo pašsajūtu! Ja tev ir grūti pamosties, palūdz, lai ar mīļām bučām tevi pamodina dzīvesbiedrs!

Dzer ūdeni ar citronu. Šāds kokteilis paātrinās vielmaiņu un attīrīs organismu no toksīniem. Citrons arī uzlabo imunitāti un mitrina ādu.

Ēd veselīgas brokastis. Slikti, ja no rīta tavā vēderā nonāk tikai kafija vai niecīga sviestmaize. Centies ēst dārzeņus, augļus, putras, vārītas olas, dzert zāļu tēju.

Lai izdodas!

 

Autors: Dieviete.lv

 
0 Komentāru

Komentēt

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?