Kā ēst saldumus, lai notievētu?

saldumi

Daudzām sievietēm, ievērojot diētu ir ļoti grūti atteikties no saldumiem. Bet patiesībā, tas nemaz nav obligāti – protams, ja tu neēd saldumus neierobežotos daudzumos un katrā ēdienreizē. Bet šad tad var atļauties kaut ko gar’;sīgu un nemaz nesatraukties par figūru. Galvenais ir zināt dažas viltības:

1. Dodiet priekšroku dabīgajiem cukuriem. Tas nozīmē, ka banānā ir daudz barības vielu, bet mazāk kaloriju, nepiesātināto taukskābju un trans tauku, nekā virtulī ar cukura glazūru. Pietam, produktos ar dabīgo cukuru ir vēl daudz citu vērtīgu uzturvielu – šķiedrvielas, proteīni un vērtīgie tauki.

2. Sabalansē uzņemto cukura un ogļhidrātu daudzumu ar attiecīgu olbaltumvielu, šķiedrvielu un vērtīgo tauku daudzumu. Visas šīs trīs vielas palēnina cukura uzsūkšanos asinīs, kas samazina enerģiju un cukura līmeni asinīs. Tas nozīmē, ka efekts no saldumu ēšanas saglabāsies daudz ilgāk un sāta sajūtas sasniegšanai būs nepieciešams daudz mazāks daudzums kaitīgi saldumu.

3. Ēd saldumus pirms, vai pēc treniņa. Kaut arī tas nav pareizi, bet tad jau labāk tā, nekā citādi. Apēd bulciņu un ”noskrien” to treniņa laikā. Bez tam, saldumi var tev sniegt papildus enerģijas lādiņu treniņam.

4. Nedzer kafiju ar cukuru, vai kopā ar kaut ko saldu. Jā, tas ir grūti, bet ļoti svarīgi. Kofeīns nomāc organisma spēju pārstrādāt cukuru, uz neilgu laiku paaugstinot insulīna rezistenci un veicinot tauku uzkrāšanos.

5. Iekļauj kanēli savā ēdienkartē – tas rada ātrāku sāta sajūtu, pazemina cukura līmeni asinīs un veicina tauku sadedzināšanu.

avots: soulpost.ru
Komentē
loading...
1 komentārs

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2016

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account