fit

Sievietes ir tās, kuras meklē vienkāršākos veidus, kā sevi uzturēt formā, lieki nepiepūloties. Un pareizi ir, mūsu jau tā aizņemtajā dzīves ritmā izbrīvēt vēl kādu vietu speciālām tievēšanas aktivitātēm ir gandrīz neiespējami. Dieviete.lv piedāvā 7 vienkāršus soļus, ar kuru palīdzību ātri vien iegūsi slaidu figūru.

  1. Sakārto savu ēšanas režīmu. Ēd bieži, ap 5 reizēm dienā, bet nedaudz.
  2. Ievies dzeršanas režīmu. Ūdens (un nekādi dzērieni, bet tieši tīrs ūdens) ir mūsu labākais draugs, jo paātrina vielmaiņu par 20%. Jo vairāk ūdens izdzersi, jo labāk. (Protams, vairāk par 4 l pie normālas ikdienas slodzes nav ieteicams, tas var novest pie hiperhidratācijas.)
  3. Ierobežo cukura, kafijas, gāzēto dzērienu, alkohola un sāls patēriņu. Ar šo vien bez diētām iespējams atbrīvoties no 5 kg.
  4. Palielini šķiedrvielas saturošo produktu īpatsvaru savā uzturā. Tas uzlabos kuņģa darbību, kā arī radīs sāta sajūtu. Tas nozīmē “Atā, pārēšanās!”
  5. Ēd daudz dārzeņus un zaļumus.
  6. Nodarbojies ar fiziskām aktivitātēm. Tas paātrinās metabolismu. Vienalga, skrien, ej uz trenažieru zāli, vingro mājās, dejo salsu vai vienkārši dodies regulārās pastaigās.
  7. Neapēd stresu u.c. negatīvās emocijas. Iemācies novērst domas, atslābināties. Noder jebkas – lasīšana, joga, pastaiga, laba kompānija, variantu ir miljons.

Būsim slaidas!

Dieviete.lv redakcija, Lapsa

Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, info@dieviete.lv 2017

or

Log in with your credentials

Forgot your details?

X