Sweet Breakfast by shaiith on 500px.com

Tu nevēlies ieturēt stingras diētas, bet, tai pat laikā, vēlies saglabāt savu esošos svaru? Mēs piedāvājam septiņas brokastu/ pusdienu idejas, kurās ir mazs kaloriju daudzums.

Franču auzu pārslu biezputra (130 kcal/ 100 g)

Sastāvdaļas: glāze ūdens, 50 gr auzu pārslu, 1 ābols, 20 g valriekstu, 20 g rozīņu, 1 ēdk. Medus.

Pagatavošana:

Sasmalcini riekstus, sarīvē ābolus, visas sastāvdaļas sajauc kopā, aplej ar ūdeni un atstāj uz nakti, lai ievelkas. No rīta baudi veselīgas brokastis!

Tvaika katlā pagatavota omlete (124 kcal/ 100 g)

Sastāvdaļas: 3 olas, 70 ml piena, sāls/pipari pēc gaumes.

Pagatavošana:

Sakul olas kopā ar pienu, pieber sāli/piparus. Pārlej visu traukā, kas ievietojams tvaicētājā un pēc 25 minūtēm baudi omleti.

Augļu smūtijs (160 kcal/ 100 g)

Sastāvdaļas: 180 g konservētu ananāsu, 130 g banānu, 140 g ābolu, 450 ml 1% kefīra.

Pagatavošana:

Sablendē visas sastāvdaļas.

Zupa ar kausētajiem sieriņiem (44 kcal/ 100 g)

Sastāvdaļas: 1,5 gb kausēto sieriņu, neliels burkāns, neliels sīpols, 1 tējk. augu eļļas, 4 kartupeļi

Pagatavošana:

Kartupeļus nomizo un sagriez kubiņos, liec vārīties. Burkānu sarīvē uz rupjās dārzeņu rīves, sīpolus sagriez kubiņos un to visu apcep augu eļļā 5 min. Burkānus un sīpolus pievieno pie kartupeļiem un ieliec kausētos sieriņus. Maisi līdz sieriņi ir izkusuši. Pasāli pēc garšas. Vāri visu aptuveni 30 minūtes.

Kleopatras brokastis (136 kcal/ 100 g)

Sastāvdaļas: 15 g auzu pārslu, 0,5 ābols, 1 tējk. Medus, 1 tējk. ciedru riekstu, 1 tējk. smalcinātu valriekstu, 0,5 banāna, 1 ēdk. Rozīņu, 3-4 žāvētas plūmes.

Pagatavošana:

Auzu pārslas aplej ar verdošu ūdeni. Nomazgā rozīnes un žāvētās plūmes. Ābolu notīri un sarīvē uz rupjās dārzeņu rīves un pievieno auzu pārslām. Tad pievieno medu un samaisi. Pārkaisi ar smalcinātiem riekstiem, pievieno rozīnes un žāvētas plūmes. Labu apetīti!

Salāti ”Dāmu kaprīze” (97 kcal/ 100g)

Sastāvdaļas: 300 gr vistas filejas, 1-2 paprikas, 100 g konservētu ananāsu, 200 g šampinjonu, 2-3 olas, 40-50 gr liesa krējuma.

Pagatavošana:

Vāri vistas fileju un olas. Saplucini fileju nelielos gabaliņos. Olas,papriku un ananāsus sagriez kubiņos. Šampinjonus sagriez un apcep nelielā eļļas daudzumā- zeltaini brūnus. Visu samaisi kopā ar krējumu. Vari pievienot sāli un piparus pēc garšas un izvēles.

Cepti āboli ar riekstiem un žāvētiem augļiem (141 kcal/ 100 g)

Sastāvdaļas: 4 āboli, 30 g drupinātu valriekstu, 30 g rozīņu, 40 g smalki sagrieztas žāvētas aprikozes, 1/4 tējk. Kanēļa, 2 tējk. medus, sviests cepamo trauka iesmērēšanai.

Pagatavošana:

Cepeškrāsni uzsildi līdz 180 grādiem. Sasmalcini riekstus, rozīnes un aprikozes, pievieno medu un visu rūpīgi sajauc.

Ābolus pārgriez uz pusēm, izgreb serdi tā,lai veidotos dobīte,kurā var ielikt tējkaroti pildījuma. Ja āboli ir ļoti apaļi, tad, lai tie būtu stabilāki, var nogriezt plānu šķēlīti tā apakšā.

Iesmērē ar sviestu trauku cepšanai un kārto tajā ābolus. Pāri var pārliet medu. Apklāj ar foliju un cep cepeškrāsnī 40-45 minūtes.

Gatavošanās laiks ir atkarīgs no ābolu šķirnes.

Atstāt komentāru

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?