0770b73df62460d392ed861524da1f53 1. Ēdiet augļus brokastīs. Augļus centieties ēst dienas pirmajā pusē, īpaši brokastīs. Tie ļoti labvēlīgi ietekmē organismu, bagāti ar vitamīniem, kāliju, magniju, kalciju, dzelzi un nātriju. Augļi, kurus mēs apēdam brokastīs, apmierina tieksmi pēc saldumiem, kura neizbēgami rodas dienas gaitā, un tādā veidā palīdz jums atteikties no saldā ēdiena.

2. Šokolāde? Drīkst, tikai ļoti uzmanīgi! Kāpēc mieloties ar šokolādi vakarā, kad tā neizbēgami mūs apgādās ar lielu daudzumu kaloriju, kuras nogulsies pašās nepiemērotākajās vietās? Jo vairāk, šokolāde uzbudina nervu sistēmu, bet tas jums uz nakti nav vajadzīgs. Vienmēr var atlikt to baudu līdz nākamās dienas rītam, vai pat līdz pusdienām, – bet ne vēlāk par diviem. Tādā gadījumā jūsu vēlme būs apmierināta, un bez sevišķa kaitējuma figūrai.

3. Ja jums garšo rieksti, vīģes, mandeles vai jebkuras sēkliņas, ēdiet tos pēc vakariņām uzkodās. To pārstrādāšana prasa visvairāk laika, kas atbilst veselīgu aknu stāvoklim, un neļauj jums pieaugt svarā. Tādā gadījumā, jūs papildināsiet derīgo tauku krājumus un varēsiet un priekšdienām baudīt lielisku augļu garšu, neiegūstot lieko svaru.

4. Dzeriet tikai dabīgās sulas. Atsakieties uz visiem laikiem no saldiem gāzētiem dzērieniem, kuri jums nedos neko, izņemot kaitējumu, liekus kilogramus un mūžīgu uzpūšanos. Izvēlieties dabīgās sulas – apelsīnu, greipfrūtu, ogu vai limonādi. Viņas ne tikai dāvās jums brīnišķīgu garšu, bet palīdzēs sakārtot gremošanas funkciju. Obligāti savā ēdienkartē iekļaujiet tomātu sulu, kuru var dzert vienu pašu, vai pievienojot sāli un garšvielas.

5. Vairāk garšvielu. Izrādās garšvielas cilvēka organismam dod brīnumainu efektu. Tās palīdz attīrīt organismu no toksīniem un pat likvidēt liekos taukus. Kanēlis pazemina glikozes līmeni asinīs, kā arī samazina liekos centimetrus no jūsu vidukļa. Ķimenes stimulē vielmaiņu un asinsriti. Malti sarkanie pipari tāpat „iedarbina” vielmaiņu un sadedzina liekos taukus, īpaši uz vēdera un augšstilbiem. Baziliks stimulē gremošanu, izvada gāzes un iznīcina toksīnus.

6. Obligāti ietveriet savā ēdienkartē zivis. Visiem cilvēkiem jau sen ir zināmas zivs labās īpašības. Tieši tāpēc jums obligāti tās jālieto ne retāk par divām reizēm nedēļā. Galvenās šī produkta īpašības – Omega 3 taukskābes, kuras palīdz organismam cīnīties ar aptaukošanos, apgādā to ar enerģiju un uzlabo jūsu fizisko un morālo tonusu. Ar vislielāko Omega 3 taukskābju saturu ir tādas zivis, kā skumbrija, siļķe, sardīne, tuncis un lasis. Lai gatavošanas laikā derīgās vielas nepazustu, tās jāsautē vai jāmarinē.

7. Neēdiet citrusaugļus uz nakti. Vakarā centieties neēst citrusaugļus, tie var paaugstināt skābi, un iespaidot nervu sistēmu. Pat ja jums izdosies bez problēmām aizmigt, jūsu miegs būs nemierīgs, un no rīta jūs jutīsieties neizgulējies. Bez tam, nejauciet kopā vairākus citrusu veidus, tas var izraisīt uzpūšanos. Baudiet katru augli atsevišķi.

8. Ūdens – vissvarīgākais elements pareizai ēšanai. Jau vairāk kārt pierādīts, ka tieši ūdens spēlē vienu no galvenajām lomām mūsu organisma visu funkciju darbības sakārtošanai un, nepārprotami, palīdz saglabāt slaidu figūru. Ūdens spējīgs uzturēt svaru normas robežās, jo apveltīts ar neparastām spējām regulēt vielmaiņu un uzlabot gremošanu. Tas ir ļoti svarīgs barības vielu transportēšanai, kas piegādā skābekli no asinīm uz visiem orgāniem.

Komentē
2 komentāru
  1. IJa 1 gads ago

    Struntiigs tulkotaajs

  2. Sanita 1 gads ago

    Raksta autors tiesam nemak labi uzrakstit. Augli nav “vini” haha.

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

or

Log in with your credentials

Forgot your details?

X