j0HmFtXpCT2JA

Veiciet sekojošus vingrinājumus:

  • Uzreiz pēc pamošanās 5 minūtes pastaipieties gultā.
  • Piecelieties no gultas, palēkājiet uz vienas kājas, tad uz abām, tad pamīšus. Veiciet ap 100 palēcieniem 2 minūšu laikā.
  • Kad iesiet uz virtuvi taisīt tēju vai kafiju, attaisiet vaļā logu un 1-2 minūtēs veiciet aptuveni 20-30 pietupienus.
  • Atgriezieties atpakaļ uz istabu un izpildiet ap 20-30 atspiedienus pret sienu 30 sekundēs.
  • Tagad jūs varat 2 minūtes taisīt stiepšanās vingrinājumus. Sāciet ar galvas, plecu, roku rotāciju, noliekšanos uz visām pusēm (kā fizkultūras stundās).

Slinkā rīta rosme ir beigusies, varat sākt aktīvu darba dienu!

Atstāt komentāru

Esi pirmais, kas komentē!

avatar
wpDiscuz

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?