shutterstock_888712511-657x503

Dodoties uz pirmo treniņu sporta zālē, veic vingrinājumus pareizi un, galvenais, droši, jo lielākā daļa cilvēku pieļauj milzum daudz kļūdu kā trenēšanās procesā, tā arī atjaunošanās procesā.

Izlasot šos padomus, tu noteikti iegūsi savu sapņu ķermeni, ievērojot visus drošības pasākumus:

  1. Kļūda: Tiek ignorēti vingrinājumi ar brīvo svaru!

Ko nozīmē vingrinājumi ar brīvo svaru – tie ir visi vingrinājumi ar hantelēm, svariem un stieni). Sāksim ar visbiežāk pieļauto kļūdu. Protams, ja tu apmeklē neoficiālas sporta zālēs, tad tur noteikti atradīsi hanteles un stieņi ar svariem, tur šī problēma nebūs tik izplatīta. Tieši tāpēc no neoficiālajām sporta zālēm iziet ārā veselīgas miesas būves vīri no 90 līdz 100 kg. Tajā pašā laikā no dārgiem fitnesa klubiem –  iznāk ārā tievi vai resni puiši un bezformīgas meitenes.

 Trenažieri vispār nav domāti tiem, kas vēlas uzaudzēt muskuļu masu. Tie ir bezpalīdzīgi. Jā, protams, profesionāli kultūristi trenējas uz tiem, bet tikai tāpēc, lai trenētu kādu konkrētu muskuli.

  1. Kļūda: Tiek meklētas “Burvju tabletītes

Lietojot tādas kaitīgās vielas, kā steroīdus tu tikai vari palīdzēt augt muskuļiem.  Steroīds ir vīrišķais testosterona hormons, tas palīdz tikai augt muskuļiem. Kā arī citas olbaltumvielas, aminoskābes un citas sporta piedevas – tās nav burvju tabletītes. Tie ir tikai papildus līdzekļi, kas nedaudz palīdz tev kļūt lielākam un bezformīgam, ja netrenējies pareizi.

  1. Kļūda: Tiek nepārtraukti mainītas treniņu programmas

Šī kļūda bieži gadās vīriešiem, kuriem zinātne ir stiprā puse. Atnāk uz zāli, neko nesaprot un aiziet no zāles. Uz visiem laikiem? Nē, ne uz visiem laikiem. Viņš aiziet tikai tāpēc, ka sākumā neieguva pietiekami daudz zināšanu par to, kas jādara sporta zālē, kā pareizi jāievēro drošība. Viņš sāk lasīt grāmatas. Un beigās viņam tāpat nekas nesanāk. Jo zinātne un kultūrisms, šīs divas lietas nav savienojamas. Tāpēc palūdz, lai treneris tev pastāsta, kā rīkoties vispareizāk.

  1. Kļūda: Darbs zālē ir svarīgāks nekā miegs un uzturs

Šī kļūda ir tipiska sportistiem iesācējiem. Pat sakāmvārds ir izveidojies: “Spēks ir – prātu nevajag.” Atceries – sportisti, kas guļ tikai trīs stundas un ēd 2-3 reizes dienā, tad labāk uz zāli nevajadzētu iet. Nepārpūlē sevi, jo tad var rasties veselības problēmas.

  1. Kļūda: Treniņi bez progresa ir liela slodze

Ja ievērosi un pildīsi pareizi visus vingrinājumus, tad spēsi palielināt savu muskuļu masu, viss atkarīgs no tavas miesas būves. Kā arī iztiksi ar sausajiem proteīnu pulveriem, pat neradīsies vajadzība iegādāties stiprākus līdzekļus.

Raksts tapis sadarbībā ar polise

Avots: www.menquestions.ru

 

Komentē
Nav komentāru

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Dieviete.lv,  noteikumi, [email protected] 2017

or

Log in with your credentials

Forgot your details?

X