2.2 C
Rīga
svētdien, 22 decembris, 2024

Kā ātri un lēti atrisināt negaidītas problēmas ar auto

 

Pie mums, kā jau jebkurā sabiedrībā, ir izstrādājušās tradīcijas, stereotipi un uzvedības modeļi, kuri izpaužas dažādās dzīves situācijas. Viss šis uzvedības kopums veidojies dzīves laikā un, droši vien, to var saukt arī par pieredzi. Bet reizēm tikai kaut ko nedaudz pamainot, piedomājot pie sīkumiem mēs varam uzlabot savas dzīves kvalitāti, ietaupīt laiku, kuru varam izmantot citiem mērķiem, ietaupīt arī līdzekļus, kuri var tikt izmantoti lietderīgāk.

Šoreiz vēlētos apskatīt tādu ikdienišķu lietu, kā autoservisa apmeklējums. Tas viss ir saistīts ar nepatīkamām izjūtām sākot ar to, ka tas bieži vien var būt neplānots pasākums, kurš var sākties krustojumā, pilsētas centrā sastrēguma laikā, beidzot ar autoservisa meistara rēķina pasniegšanu no kura mati ceļas stāvus. Reti kurš iedziļinās aspektā, kā veidojas rēķinā redzamie skaitļi, kaut arī, protams, nekāda raķešu zinātne tā arī nav.

Tad, lūk, faktiski tās ir divas pozīcijas – pirmā ir izmaksas par veikto darba apjomu, ko kontrolēt, klāt nestāvot, ir neiespējami. Ar šo pozīciju autoservisa darbiniekiem ļoti patīk manipulēt, vairākkārtīgi palielinot patērēto darba laiku attiecībā pret faktiski patērēto darba laiku. Lai varētu apstrīdēt šo pozīciju ir jābūt milzīgai pieredzei. Otra izmaksu pozīcija ir maināmo rezerves daļu izmaksas, un šeit sākas pats interesantākais.

Rezerves daļu piedāvājuma klāsts sākas ar ļoti lētām, Austrumāzijā ražotām, beidzot ar oriģinālām detaļām, kuras nāk no automašīnu ražotāja. Kāda detaļa tiek nomainīta, paliek tikai uz meistara sirdsapziņas. Lieki piebilst, ka šo detaļu cenas atšķiras vairākkārtīgi. Lētāka izvēle nebūt neliecina par zemu kvalitāti. Pie tam, autoservisi autodetaļas pērk par vairumtirdzniecības cenām, bet klientam cenu nosauc mazumtirniecības līmenī, kas bieži vien sasniedz uzcenojumu pat 300%, bet nekādi ne mazāk par 60%. Šim stāstam ir risinājums.

Jālauž raksta sākumā pieminētie stereotipi kā to ir izdarījušas un turpina darīt sievietes attīstītajās valstīs, sevišķi Skandināvijā. Uz servisu ir jāierodas ar savu remonta komplektu, kas dos iespēju servisā norēķināties tikai par darbu. Protams, likumsakarīgs ir jautājums, kur ņemt šo remonta komplektu? Pasaule ir ļoti mainīga, pazūdot robežām starp valstīm, būtiski palielinās preču kustības ātrums, pazūd nepieciešamība pēc milzīgām noliktavām un, tādējādi samazinās preču pašizmaksa arī auto rezerves daļām. Mēs piedāvājam šodien pasūtītās daļas pievest klienta norādītajā adresē jau nākamajā dienā, ja rezerves daļa nederēs apmainīsim pret citu vai arī atgriezīsim naudu, turklāt, iepriekš minēto iemeslu dēļ, Jūs varēsiet saņemt sev nepieciešamo par cenām, kādas par detaļām maksā Jūsu meistars. Ir tikai jāzvana mūsu menedžerim  pa telefonu 20392035, jāizstāsta savs stāsts, lai var piemeklēt optimālāko risinājumu tieši Jums. Nu lūk, paliek pāri arī skaistuma procedūrām.

 

 

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.