1.1 C
Rīga
ceturtdien, 21 novembris, 2024

Kāda ir vīriešu psiholoģijas būtība?

Dieviete.lv
 

Vīriešu psiholoģijā nav nekā tik sarežģīta… Protams, sievietes skatījums uz pasauli ļoti atšķiras no vīrieša. Īsi sakot, to var formulēt šādi: vīrieša skatiens ir vērsts uz absolūti noteiktām lietām un darbībām, savukārt sievietes, gluži pretēji, ir vērstas uz “plašām perspektīvām”.

Vīriešu psiholoģija un dominējošie stereotipi

Vīriešu psiholoģija ir daudz sarežģītāka, nekā daudzas dāmas ir pieradušas domāt. Stiprais dzimums nav tikai futbols, mašīnas, tikšanās ar draugiem un nevēlēšanās darīt kādu romantisku varoņdarbu savas mīļotās labā.

Interesanti, bet patiesi – šodien sabiedrība lielā mērā nosaka vīriešu psiholoģiju. Stereotipi joprojām ir spēcīgi un dominē pār mums:

  • Asaras nepiestāv vīriešiem.
  • Vīrietim jābūt spēcīgam.
  • Vīrietim ir jāiztur visas sāpes.
  • Vīrietim jābūt veiksmīgam it visā.
  • Vīrietim ir daudz jāpelna.
  • Vīrietis ir īsta siena. Aiz viņa vienmēr ir droši.

Ne visi stereotipi ir slikti, bet daži ir diezgan absurdi.

Iemīlējušos vīriešu psiholoģija

Būtībā vīrieši ar sievietēm iepazīstas nevis kaut kādu nopietnu attiecību un ģimenes veidošanas dēļ. Vismaz viņi nekad neuzskata par prioritāti izveidot nopietnas attiecības un ģimeni. Vīrieši ir diezgan apmierināti ar biežu tikšanos bez jebkādām saistībām. Vīrietis ļauj notikumiem ritēt savu gaitu un nesteidzas ar attiecību nosaukšanu konkrētos vārdos. Papildus apstiprinājumu tam var pieminēt faktu, ka daudz biežāk jūs dzirdat “Es gribu precēties” tieši no sievietēm, ne vīriešiem…

Aktīvus mēģinājumus reģistrēt laulību vairums vīriešu uztver kā agresiju attiecībā uz viņa personīgās brīvības ierobežošanu. Vēlme pēc nopietnām attiecībām un ģimenes veidošanas vīrietim aizņem daudz lielāku laiku, sievietes šim visam ir daudz ātrāk nobriedušas. Protams, ka svarīgi ar vīrieti izrunāties, bet uzspiežot savu nekas labs nenotiks, šāda taktika vīriešiem ļoti nepatīk.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.