-0.4 C
Rīga
piektdien, 22 novembris, 2024

Swedbank Jūrmalā strādā 3 reizes nedēļā un rinda vairāk, nekā stundu. Bankas 2.sērija

 

Swedbank mājas lapā publiskotais finanšu pārskats liecina, ka 2018.gada pirmajā ceturksnī Swedbank peļņa sasniedza 27 miljonus.

https://www.swedbank.lv/about/swedbank/financialResults?fbclid=IwAR2Zsm7Z-3HvWstCqfSbk9iFfk6Z3khk_EyoPmInpEGO-Fm549CJFq57oWM

Tomēr pati banka nevar nodrošināt ātru klientu apkalpošanas servisu. Piemēram, vienīgā Swedbank filiāle Jūrmalā strādā vien 3 dienas nedēļā. 

Paliek neskaidrs jautājums, kāpēc komercbanka ar tik labiem peļņas rādītājiem nevar nodrošināt filiāles darbu 5 dienas nedēļā. Aptuvenais gaidīšanas laiks šodien, 12.decembrī, ko klients pavada rindā sasniedz pat 90 minūtes.  Interesanti ir arī tas, ka Swedbank ilgtermiņā pakāpeniski samazina filiāļu skaitu Latvijā, kā arī tiek saīsināts esošais darba laiks.

Saprotams, ka klienti pārsvarā izmanto bankas pakalpojumus internetā, taču, ja rindā ir jāpavada vairāk nekā stunda, tad varbūt tomēr ir iespējams nodrošināt ātrāku un pilnvērtīgāku apkalpošanu arī filiālēs?

Swedbank mājaslapā ievērojām, ka ir iespējams kļūt par zelta apkalpošanas klientu. Zelta apkalpošanas klientiem pienākas prioritāra apkalpošana un īpaša apkalpošanas tālruņa līnija. Šis viss izklausās lieliski, bet diemžēl šīs pakalpojums nav pieejams visiem. Lai kļūtu par “zelta klientu” vidējiem ienākumiem ir jābūt vismaz 1400 € mēnesī pēc nodokļu nomaksas , kā arī jābūt uzkrājumiem virs 35 000 € 

Tātad ne visi var atļauties kļūt par šiem “zelta klientiem”. Nebūt nav saprotama piebilde – “Mēs cienām jūsu laiku”. Kā tad ir ar pārējo klientu laiku? Vai tas netiek cienīts?

Vairāk par zelta apkalpošanu – https://www.swedbank.lv/private/home/segments/gold?language=LAT

Aicinām lasītājas dalīties ar savu pieredzi!

Lasi vēl Dieviete.lv:

Bankas 1.sērija “Skaidru naudu nepieņem” (+VIDEO)

Autors: Dieviete.lv

 

6 KOMENTĀRI

  1. Riigaa,Purvciemaa arii naacaas gaidiit apmeeram stundu. Daudzi pedeejaa laikaa atsakaas no Swedbank,man mammai vajadzeeja auto liizingu,ne pirmais,ieprieksheejais tika maksaats laikaa un nomaksaats,ienaakumi atljauj njemt citu,a Swedbank,neskatoties,ka vinja bija lojaals klients ja nemaldos vismaz 10 gadus,gandriiz tieshi pateica,jums ir 55,juus esat par vecu. SEB bez probleemaam noformeeja un neuzskatiija,ka mammai jau uz kapu pusi…

  2. Smiltenē ši” izcilā” banka strādā vienu reizi nedēļā no pl.10:00 -13:00 un no 14:00-16:00 Aizejot uz banku priekšā 15 klienti, kas gaida rindā,no tiem lielākă daļa vecāki cilvēki,piesēt ir viens maziņš dīvāns. Izcili…tieši šī iemesla dēļ klientiem?kas strādā un nav iespēja visu dienu nostāvēt rindā, nomainïjām banku!

  3. Patik, ka ar nr automatu nonemusi, ta vieta kundzite ar A4 lapinu skraida pie katra ienakusa un prasa, ko jums vajag?! ? Murgs! Musu gimene ari tgd izverte visus variantus, jo planojam so kantori pamest!

  4. Ko jūs visi dariet bankā? Gandrīz visu var izdarīt attālināti.. paši tērējat savu laiku un veidojiet rindu. Manuprāt uz banku klātienē ir jānāk vienu reizi, tā ir pirmā reize, kad veriet kontu vaļā un pieslēdziet internetbanku. Regulāri uz banku iet cilvēki, kuriem tiešām nav ko darīt un ir daudz brīvā laika!

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.