3.9 C
Rīga
pirmdien, 23 decembris, 2024

7 padomi, kā vienmēr visu paspēt

 

10703785_664674816980197_7223200554193719154_n-копия374-938x535

Šķiet, ka visur nav iespējams paspēt. Jā, tā tas ir: jūs nevarat pārrauties un vienlaicīgi būt dažādās pilsētas daļās. Tomēr, ja tu esi parasts puisis, tu strikti neplāno savu grafiku, vienkārši centies, lai visi darbi seko viens otram. Pat šād’grafikā bieži vien var būt grūti tikt galā ar visiem plāniem, un tagad mēs jums sniegsim septiņus padomus, kā vienmēr visu paspēt.

1. Prioritātes

Prioritātes ir nepieciešams nospraust katru dienu, tā lai visas lietas sarindotos dilstošā svarīguma secībā. Noskatīties filmu – laba ideja, bet tai vajadzētu būt kaut kur otrajā saraksta daļā, vajadzētu koncentrēties uz darbu, veselību un citiem jautājumiem, kas ir jūsu dzīvei svarīgi.

2. Plānot iepriekš

Labāk sarakstīt visas savas lietas iepriekš. Ja jūs zināt, ka konkrētā dienā, būs kāds pasākums, vajadzētu veidot savu grafiku, pamatojoties uz faktu, ka tajā laikā jūs būsiet aizņemts. Ja jums jābūt kādā noteiktā vietā, jau iepriekš saplānojiet visus darbus, ko var padarīt šās vietas tuvumā, lai nav, pēc tam jāatgriežas tur atkal. Tas palīdzēs jums paveikt visu produktīvi.

3. Katrai lietai jābūt konkrētai vietai, kur tā jānoliek

Zināt, kur kas atrodas ir ļoti svarīgi. Mēs tērējam pārāk daudz laika, meklējot atslēgas, dokumentus un līdzīgus niekus, piedzīvojam briesmīgu stresu, izsitamies no parastā ritma. Tā vietā, labāk mierīgi paņemt lietas, tur, kur viņas ir vienmēr, un pēc tam nolikt tos atpakaļ.

4. Nebaidieties dot uzdevumus citiem

Dodot uzdevumus un lūgt palīdzību – tas ir normāli, tā var paveikt vairāk darbu. Bet nevajadzētu citus piespiest. Pārliecināties, ka izvēlētā persona patiešām spēj izpildīt jūsu uzdevumu, neradot problēmas; ka viņam ir visas nepieciešamās lietas un instrumenti. Ka viņš patiešām ir spējīgs visu izdarīt laicīgi un kvalitatīvi, pretējā gadījumā, jums pašiem nāksies visu pārtaisīt. Ja jūs pats ar visu lieliski tiekat galā, nejauciet citiem galvas.

5. Sastādiet sarakstus un pārlasiet tos

Saraksti – tavi labākie draugi, pateicoties viņiem, jums nekas neaizmirsīsies. Atstājiet atgādinājumus dažādās vietās, lai atgādinātu sev, kas jums vēl ir jādara. Tas ir svarīgi: bīstami paļauties uz savu atmiņu, viņa ir tik nepilnīga. Pētījumi liecina, ka cilvēki padara daudz vairāk, ja tiem ir darbu saraksts, pēc kura viņi var sekot darbu procesam. Izmēģiniet to, vecīt.

6. Neatkāpieties no saraksta

Saraksts palīdzēs jums plānot laiku. Vienīgā problēma – saprast, cik ilgā laikā darbs ir pa veicams, katrā konkrētā gadījumā, atcerieties, ka jūs varat kļūdīties un pārdarot darbu var aizkavēties. Vienmēr atstājiet rezervi. Ja jūs domājat, ka tas aizņem 10 minūtes, savam mieram ierakstiet 15. Tā jūs nedzīsieties pakaļ laikam.

7. Esiet disciplinēts

Un visbeidzot, darot darbu, esat disciplinēti. Ir svarīgi koncentrēties darbam, pat ja tas ir ļoti grūti. Ja jūs neesat koncentrējoties uzmanību, cik vien iespējams, tas aizņem vairāk laika. Ja jūs no darba atrauj cilvēki, jums jāatrod vārdi, lai viņi saprastu, ka jums traucē.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.