AVON nācis klajā ar paziņojumu, ka pasaules tenisa zvaigzne Marija Šarapova pievienojas AVON kā divu dzirkstošu un izsmalcinātu aromātu reklāmas seja. Avon Luck aromāti svin lielās dzīves veiksmes, aizraujošus notikumus un bezgalīgās iespējas. Marija Šarapova perfekti atbilst divu jauno aromātu veiksmes garam, jo ir gan veiksmīga sportiste, gan biznesa sieviete, kā arī humāniste.
“Esmu patīkami satraukta pārstāvot Avon Luck. Šie aromāti atgādina par to, cik svarīgi ir izbaudīt uzvaras mirkļus savā dzīvē,” saka Šarapova. “Esmu pārliecināta, ka lielāks darba ieguldījums nes lielāku veiksmi un tiek sasniegti augstāki mērķi. Man ļoti patīk sadarboties ar tādu kompāniju kā Avon, kas visā pasaulē iedvesmo sievietes piepildīt savus sapņus.”
“Kad strādājām pie Avon Luck, mēs vēlējāmies tajā ietvert tajā kāda veiksmīga cilvēka harismu,” skaidro Patrīcija Pereza-Ajala, Avon Mārketinga vadītāja. “Marija perfekti iemieso šo veiksmes būtību, jo ir visā pasaulē pazīstama tenisiste, kam piemīt dabiski izsmalcināts skaistums, kā arī enerģija un viņa nekavējas izmantot dzīves sniegtās iespējas. Marija Šarapova ir ideāla reklāmas seja aromātam, kas pauž laimi un sajūtu, ka esi virsotnē.”
Marija Šarapova atrodas nebeidzamā kustībā, jo ceļo pa visu pasauli. Marijas biznesa impērija darbojas ar pilnu jaudu, jo viņa pārstāv tādus nozīmīgu zīmolus kā Porsche, TAG Heuer, Nike, Evian, Head, Supergoop un Samsung. Marija ir sportiste, dizainere, biznesa sieviete, filantrope un ietekmīga persona sociālo mediju vidē ar vairāk kā 12 miljoniem Facebook sekotāju. Viņa ir interneta vidē visvairāk meklētā sportiste 2013. gadā. 2007. gadā viņa kļuva par Apvienoto Nāciju Attīstības programmas labas gribas vēstnesi un ir ziedojusi ievērojamus līdzekļus cīņai ar Černobiļas avārijas sekām savā dzimtenē.