Stāsts sākās 1938. gadā, kad trīs jauni uzņēmēji uzsāka uzņēmumu, kas koncentrējās uz vīriešu drēbēm un drīz vien sāka specializēties uzvalkos.
Uzņēmuma definējošā ideoloģija ir vienkārša- dot labumu saviem pircējiem ar kvalitatīviem produktiem, veikalu īpašniekiem ar viegli pārdodamiem produktiem un darbiniekiem ar izbaudāmu, labi apmaksātu darbu. Šī ideja ir tas, kas Turo ir izvirzījis vadībā- ambīcija un prasme ražot uzvalkus, kurus ir viegli iefiltrēt vīrieša ikdienas dzīvē. Moderni, augstas kvalitātes un viegli valkājami. Šobrīd Turo ir internacionāls Somijas uzvalku zīmols, ar saknēm Skandināvu skaistās dabas sirdī.
Kolekcijas ir modernas, atpazīstamas un koncentrētas, tās kustās kopā ar laiku, tāpat kā vīrieši, kuri ikdienā valkā šos uzvalkus, vai arī katru otro dienu, vai šad un tad, vai vienreiz gadā jeb kad vien ir nepieciešamība, neņemot vērā laiku, vietu, vai vecumu.
stockmann.lv
facebook.com/stockmannriga