Esiet brīdināti: nākamreiz, kad plānosiet veikt kādu netaktisku darbību pret viesnīcu personālu pārāk dārga numura dēļ, apdomājieties kārtīgi – jums var nākties to nožēlot.
Bijušais viesnīcu darbinieks Džeikobs Tomskis izvēlējies atklāt luksusa viesnīcu “netīrākos” noslēpumus savā grāmatā “Heads in Beds: A reckless Memoir of Hotel, Hustlers and So-Called Hospitality”. Viņš dažādos hoteļos strādājis vairāk kā desmit gadu, un nu nācis klajā ar atklātu pārskatu par viesnīcu biznesa slēptajām aizkulisēm.
Lasītāju uzmanībai – seši atjautīgi veidi, kā viesnīcu personāls mēdz atriebties “nepatīkamiem” klientiem.
Joks ar atslēgas karti
Jums ir problēmas ar iekļūšanu savā numurā? Iespējams, jums ir izdevies nokaitināt kādu no reģistratūras darbiniekiem. Reizēm viesnīcas personāls mēdz uzjautrināties, kad satraukti viesi vēlas atjaunot pieeju saviem apartamentiem.
Minibāra sirojumi
Pēc ķildas ar viesnīcas personālu ieteicams pievērst pastiprinātu uzmanību saņemtajam rēķinam – nokaitināti darbinieki var ielavīties jūsu numuriņā un patukšot minibāra saturu vai arī tīši aprēķināt lielāku summu par saņemtajiem pakalpojumiem.
Zobu birstes apgānīšana
Noteikti esiet uzmanīgi ar savu zobu birstīti – var gadīties, ka tā tikusi centīgi “apstrādāta”.
Istabas karma
Ierodoties viesnīcā, sarīkojāt scēnu reģistratūrā? Var gadīties, ka visai pretrunīgā, nolaistā paskata numura vietā jums būtu piešķirta daudz labāka istaba, taču aizkaitinātie viesnīcas darbinieki izvēlējās sagādāt “pārsteigumu”.
Perfekti tīrās glāzes
Ja jums ir pamats neuzticēties viesnīcas personālam, drošības pēc vēlreiz nomazgājiet spoži mirdzošās glāzes – ūdens un trauku mazgāšanas līdzekļa vietā to tīrīšanā var būt izmantots mēbeļu pulieris.