9.3 C
Rīga
otrdien, 5 novembris, 2024

„Omniva” drīzumā uzsāks nākamo pakomātu tīkla paplašināšanas posmu Latvijā

 
Attēls: Publicitātes

Gan Rīgas, gan reģionu iedzīvotāji aizvien aktīvāk izmanto iespēju iegādāties preces internetā, tāpēc pēdējo gadu laikā Omniva ir strauji paplašinājusi pakomātu pieejamību reģionos. Nule kā noslēgts viens no paplašināšanas posmiem, taču, investējot teju miljonu eiro, šī gada laikā plānota jaunu pakomātu uzstādīšana.

Omniva nule noslēgusi 2017. gada nogalē uzsākto pakomātu tīkla paplašināšanu reģionos, kuras ietvaros šobrīd Latvijas iedzīvotājiem nodrošināta pakomātu pieejamība jau 57 apdzīvotās vietās Latvijā. Tādējādi Latvijā šobrīd pieejami jau 116 Omnivas pakomāti ar 13796 skapīšiem, taču šis nebūt nav mērķis, pie kura apstāties. Šī gada otrajā pusē Omniva plāno uzstādīt vēl 45 jaunus pakomātus dažādās Latvijas pilsētās.

“Lai arī Omniva šobrīd aptver gandrīz 80% pakomātu pakalpojuma biznesa tirgus daļu Latvijā, mūsu ambīcija palielināt tirgus pozīcijas tikai pieaug. Redzot e-komercijas straujo attīstību, mūsu pakomātu tīklojuma paplašināšana ir loģisks biznesa solis. Šī iemesla dēļ no 2018. gada augusta līdz šī gada decembrim plānojam uzstādīt 19 jaunus pakomātus Rīgā un 26 pakomātus arī citās Latvijas apdzīvotās vietās – Saulkrastos, Raganā, Ropažos, Ugālē, Rojā, Talsos, Ventspilī, Koknesē, Mālpilī, Dundagā, Vangažos, Strenčos u.c.,” skaidro Omniva vadītāja Beāte Krauze.

Analizējot tirgus situāciju, šī gada martā Omniva veikusi pētījumu*, kas apliecina, ka Omniva stratēģija, nodrošināt pakomātus pēc iespējas tuvāk mājām ikvienas pilsētas iedzīvotājam, ir bijis pareizs solis. Latvijas iedzīvotāji aizvien aktīvāk izmanto iespēju tiem nepieciešamās preces iegādāties internetā – no aptaujātajiem gandrīz 80% apliecinājuši, ka pusgada laikā vismaz reizi veikuši pirkumus internetā. Interesanti, ka internetā gandrīz vienlīdz aktīvi iepirkušies gan Rīgā dzīvojošie, gan lauku iedzīvotāji – attiecīgi 81% un 79%. Ne mazāk būtisks ir aktīvo pircēju rādītājs, jo, aptaujājot dažādas vecuma grupas, secināts, ka vecumā no 18 līdz 59 gadiem pircēji izmanto e-komercijas priekšrocības gandrīz vienlīdz aktīvi, turklāt aktīvāk iepērkas tieši vīrieši.

“Nereti redzam, ka pēc mūsu jauno pakomātu uzstādīšanas attiecīgajās pilsētās vai ciemos palielinās ekonomiskā aktivitāte – mājražotāji var nosūtīt savus ražojumus uz citām pilsētām, turklāt ne tikai Latvijā, bet visā Baltijā. Esam saņēmuši daudz pateicības vēstuļu gan no pašiem iedzīvotājiem, gan domēm vai pagastu valdēm. Tas motivē – iedzīvotāji ir sasniedzamāki, un viņiem ir pieejamāki tie pakalpojumi, kuru saņemšana iepriekš ir bijusi sarežģītāka, jo bijis jāmēro ceļš līdz lielajām pilsētām,” stāsta Omniva vadītāja Beāte Krauze.

*Omniva veiktajā pētījumā sadarbībā ar aģentūru “OMD Latvia” piedalījās 725 respondenti no visas Latvijas vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Pētījums norisinājās interneta vidē šī gada martā.

 

Autors: Omniva 18.06.2018

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.