Šī gada 11. augustā Rīgā, BUSINESS GARDEN RIGA pagalmā, svinot savu 5. gadadienu, notiks ikgadējais mārketinga un komunikācijas festivāls Marketing Shake 2022, kur savstarpēji pievelkas idejas un cilvēki, radoši dzirksteļo domas, tiek pārrunāts plašs aktuālāko tēmu loks. Pirmo reizi festivāla programmā ir iekļautas praktiskās darbnīcas, kurās savas zināšanas būs iespējams papildināt ne tikai tiem, kas sper pirmos soļus mārketinga laukā, bet arī rūdītiem profesionāļiem.
“Šī gada festivāla vadmotīvs ir radošums. Jauns skatu leņķis, neparasts redzējums un svaigas idejas – tikai tā spēsim rast atbildes uz šodienas izaicinājumiem,” saka Marketing Shake organizatore Zanda Šķēle.
2022. gads pastiprinājis esošās mārketinga tendences un, izdevuma Forbes aptaujāto ekspertu ieskatā, iezīmējis jaunas. Starp tām – zīmolu vēstnieku un zīmolu sadarbība ilgtermiņā, veidojot uzticamu informācijas avota reputāciju, kā arī influenceru ietekmes tālāks pieaugums, mazinoties sabiedrības uzticībai tradicionālajiem informācijas avotiem. Pieaugs interaktīvais saturs, jo patērētāji savos interneta klejojumos kļūs arvien neatkarīgāki, un uzņēmumiem būs jāvelta vairāk laika un pūļu, lai palīdzētu viņiem atrast to, ko viņi meklē. Covid-19 ietekmē darba vide tiks definēta no jauna, un tas būs domāšanas veids, nevis tikai darba vieta.
“Marketing Shake lektori mēģinās rast atbildes gan uz šiem, gan citiem jautājumiem. Kā piepildīt sociālos medijus ar jēgpilnu saturu, nevis informatīvo troksni? Radošums kā vadības stils, un vai zīmola izveide var būt viena cilvēka darba rezultāts? Kā veidot saikni starp zīmolu un cilvēkiem, komunicējot krīzes apstākļos?
Pirmo reizi Marketing Shake laikā notiks arī 3 praktiskās darbnīcas – Tekstu veidošana, Digitālais mārketings un Iekšējā komunikācija, kurās atzītu ekspertu un profesionāļu vadībā būs iespēja papildināt savas prasmes un zināšanas,” uzsver Zanda Šķēle.
Marketing Shake 2022 būsim kopā ar EHR mediju grupas radošo komandu, Tet mārketinga direktori Inesi Kalveiti, mārketinga akadēmiķi Jāni Kļaviņu, grafisko dizaineru Miķeli Baštiku no Asketic Studio, Lidl korporatīvās komunikācijas vadītāju Latvijā un Igaunijā Danu Hasanu, mārketinga konsultantu un WKND partneri Edgaru Pētersonu un vēl daudziem citiem nozares profesionāļiem. Festivāla dalībnieku vidū kā parasti – mārketinga komunikācijas, PR un reklāmas speciālisti, lielu un mazu uzņēmumu vadītāji. Festivāla partneri ir EHR mediju grupa, Balticovo, Somersby un BUSINESS GARDEN RIGA.
Pēc saspringtas darba dienas varēs jautri pavadīt laiku Rīgas modes vakara koncertā un ballītē kopā ar Dj Stocka. Īpašais bonuss dalībniekiem un darbnīcu apmeklētājiem – uz vakara ballīti bez ieejas maksas varēs ņemt līdzi arī draugu vai pat divus!
Reģistrēties un uzzināt vairāk par Marketing Shake 2022 iespējams festivāla mājaslapā: marketingshake.lv.
Sekot jaunumiem: Facebook @marketingshake.lv, Instagram #marketing_shake un Youtube #MarketingShake