-0.7 C
Rīga
sestdien, 23 novembris, 2024

Dieviete.lv redakcija dodas uz Parīzi un izmēģina jauno Nissan Micra automašīnu (+ FOTO)

 
Attēls: Dieviete.lv

Pavisam nesen Dieviete.lv redakcija saņēma interesantu piedāvājumu – doties uz Francijas galvaspilsētu, Parīzi, un izmēģināt jauno Nissan Micra automašīnu. It kā nekas sarežģīts un arī skaistas vietas var apraudzīt… Piedāvājums izklausījās patiesi vilinošs, tāpēc, ilgi nedomājot, piekritām.

Iesākumā nedaudz par pašu automašīnu – Micra, kas Eiropas tirgū pirmo reizi parādījās 1983. gadā, ir viens no pasaulē atpazīstamākajiem automobiļu modeļiem. Tikai līdz ar jaunā modeļa ienākšanu tirgū, no Nissan Micra ir palicis vien nosaukums, jo šī mašīna nemaz nelīdzinās saviem priekštečiem.

Jaunā Micra ir garāka, platāka, zemāka un mūsdienīgāka par iepriekšējiem šī automobiļa modeļiem. Tas nozīmē, ka arī garāka auguma cilvēki tajā jutīsies gana ērti (to pozitīvi novērtējām arī mēs).

Attēls: Dieviete.lv
Attēls: Dieviete.lv

Automobiļa iekšpuse ir aprīkota ar mūsdienīgu, mīkstu un ērtu materiālu apdari divos toņos. Interesanti šķiet tas, ka jauno Micra var personalizēt – gan ārpusi, gan salonu – izvēloties dažādas krāsas un elementus. Kāpēc gan neiegūt savā īpašumā auto, kurš ir veidots tieši pēc tavām vēlmēm?

Automobilim ir pieejami trīs samazināta darba tilpuma dzinēji – divi benzīna dzinēji un viens dīzeļdzinējs, kas ir pieejami kopā ar piecu pārnesumu manuālo pārnesumkārbu.

No laika, ko sanāca pavadīt automašīnā, varēja secināt, ka Micra ir stabila, droša, klusa, ērta un nedaudz lēna automašīna. Bet par visu pēc kārtas…

Attēls: Dieviete.lv

Pārvietojoties pa Francijas lauku un ciematu šaurajiem ceļiem pozitīvi novērtējām to, ka automašīna tomēr ir mazāka par citām, tāpēc nebija jābaidās no ielu malās novietotajām automašīnām un šauriem krustojumiem. Arī straujākos līkumos jutāmies stabili un droši.

Attēls: Dieviete.lv
Attēls: Dieviete.lv

Vietās, kur maksimālais atļautais ātrums ir 50km/h braukt bija ļoti ērti, bet līdz ko drīkstēja braukt ar ātrumu 90km/h, sākās problēmas, jo mašīnai tas bija nedaudz par grūtu (mūsu konkrētajam auto bija 1,0 l 70 zs benzīna dzinējs). Vēl lielākas problēmas sākās, kad bija jābrauc pa automaģistrāli, jo vairāk par 100km/h „izspiest” vienkārši nebija iespējams. Tāpēc secinām, ka šis auto ir lieliski piemērots tiem cilvēkiem, kas aprobežojas ar pārvietošanos pa pilsētu.

Attēls: Dieviete.lv
Attēls: Dieviete.lv

Patīkamu pārsteigumu radīja inteliģentā brauciena kontroles sistēma. Braucot pa „guļošajiem policistiem” varēja just, ka auto esošie cilvēki netiek pārāk spēcīgi svaidīti uz priekšu un atpakaļ. Tas pateicoties amortizatoriem, kuri slāpē automobiļa vertikālās un svaidīšanas kustības.

Novērtējām arī BOSE Personal audio sistēmu. Autovadītāja sēdekļa galvas balstā ir iebūvēti skaļruņi, kuri nodrošina 360˚ skaņas baudījumu. Tas ir skaidrojams ar to, ka skaņas kvalitātei ir jābūt augstākajai tieši autovadītājam, jo viņš ir cilvēks, kurš mašīnā pavada visvairāk laika. Pie tam, ceļš uz darbu un mājām ir piemērotākais laiks, kad veltīt laiku sev un savas iemīļotās mūzikas baudīšanai.

Attēls: Dieviete.lv

Audio sistēmai ir krāsains, skārienjūtīgs ekrāns un tās standarta komplektācijā ir ietverts Apple CarPlay (drīzumā plāno ieviest arī Android). Kad automobilim ar USB datu kabeli tiek pievienots Apple iPhone, ir pieejama Siri balss vadība, Apple Maps navigācijas sistēma ar informāciju par katru pagriezienu, kā arī ir iespējams piekļūt mūzikai, viedtālruņa pakalpojumiem un citām aplikācijām.

Attēls: Dieviete.lv
Attēls: Dieviete.lv

Vai šo auto varētu dēvēt par tipisko sieviešu auto? Mēs teiktu, ka, nē, jo tā funkcijas un dizains ir gana interesants un pielāgojams, ka var ieinteresēt arī vīriešus.

Attēls: Dieviete.lv

Kopumā Dieviete.lv redakcija Nissan Micra automašīnu novērtē ar „+” zīmi, jo tā ir ērta, stilīga, mūsdienīga un labi piemērota pilsētvidei (un, protams, Francijas lauku apvidum). Taču, ja cilvēks meklē vienkārši pārvietošanās līdzekli bez interesantām funkcijām un mūsdienīgām tehnoloģijām, tad gan jāizvēlas cits auto.

 

Autors: Diāna Špoģe

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.