Sporta zīmola 4F pirmais veikals tiks atvērts marta beigās modes un izklaides centrā “Rīga Plaza”, tādējādi iezīmējot zīmola paplašināšanās sākumu ārpus Polijas. Martā Latvijas iedzīvotāji tiks iepazīstināti ar 2016. gada pavasara un vasaras kolekciju, kuras galvenie temati ir sports, daba un aktīvs dzīvesveids. Latvijai jaunā zīmola kvalitāti jau augstu novērtējusi Latvijas Olimpiskā komiteja, noslēdzot līgumu ar 4F par apģērbu piegādi Latvijas sportistiem, kas piedalīsies olimpiskajās spēlēs Riodežaneiro un Phjončhanā.
Līgums ar “Rīga Plaza” par pirmā veikala atvēršanu iezīmēs sporta apģērbu zīmola 4F paplašināšanās sākumu ārpus Polijas, kur pašlaik atrodas 167 firmas tirdzniecības vietas. Turklāt zīmols 4F ir pārstāvēts vairāk nekā 600 sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikalos 27 Eiropas valstīs. Zīmola 4F īpašnieka OTCF piecgadu attīstības plānā ir paredzēts pakāpeniski palielināt klātbūtni jaunos tirgos un atvērt vairākus vienzīmola veikalus Čehijā, Rumānijā, Serbijā un Slovākijā. Savukārt Latvijā 2016. gadā ir plānots atvērt kopumā trīs firmas veikalus.
4F produkcijas izcilo kvalitāti augstu novērtējušas vairāku valstu Olimpiskās komitejas, arī Latvijas Olimpiskā komiteja, kas noslēgusi līgumu ar OTCF par speciālas kolekcijas izveidi Latvijas sportistiem, kas šogad piedalīsies olimpiskajās spēlēs Riodežaneiro un 2018. gadā — ziemas olimpiskajās spēlēs Phjončhanā. Turklāt olimpiskā kolekcija būs plaši pieejama visos 4F veikalos Latvijā, kur to varēs iegādāties, sākot no vasaras.
4F 2016. gada pavasara un vasaras kolekcijas izveidi ir iedvesmojis sports un aktīvas nodarbes brīvā dabā. Kolekcijā būs ietverts apģērbs gan aktīvai atpūtai, gan ikdienas gaitām. Dominējošie motīvi ir koši audumi un atstarojoši uzšuvumi, bet galvenās krāsas — patiesi vasarīga jūraszilā, piesātināta tirkīzzilā, lapu tumšzaļā un maiga piparmētru zaļā. No praktiskuma viedokļa liela uzmanība ir pievērsta atstarojošo elementu elegantai integrēšanai, kas palīdz sportistiem būt pamanāmākiem vakara un nakts sporta nodarbību laikā.