20.aprīlī pl.19:00 Igaunijā ražoto sieviešu apģērbu zīmols Bastion par godu pirmā konceptveikala atklāšanai tirdzniecības centrā Domina rīkoja grandiozas svinības, pulcējot vienviet sabiedrībā zināmus uzņēmējus, mūziķus, šovbiznesa un modes industrijas pārstāvjus kā dziedātājas Annija Putniņa, Olga Rajecka, Liera Šteina un Alekss Silvērs,mūziķes māsiņas Kristiāna un Elizabete Balčus, TV seja Vita Balčiunaite un Lelde Lietaviete, radio balss Valdis Melderis, etiķetes eksperte Elena Marga, sabiedrības dāmas un uzņēmējas Marika Ģederte, Kristīne Lindeblate, Tatjana Mackevica, Kristīne Daškova, Zane Samsonova, interjera dizainere Daina Gāga-Ēķe, kā arī šovindustrijas pārstāvjus kā Mārtiņš Kapzems, modes blogeri un zināmi stilisti.
Pasākuma ietvaros ar savu šarmu un balsi ļaudis priecēja krāšņo uzvedumu „Cabaret” zvaigzne – dziedātāja Amber jeb Aija Vītoliņa, par patīkamu muzikālo noskaņu rūpējās stilīgā dīdžejmeitene Cimo, savukārt pasākuma namamātes lomā iejutās sievišķīgā aktrise Marija Linarte, kuru TV skatītāji iepazinuši seriālā “UgunsGrēks”. Zīmola Bastion sadarbības partneri ziedu tirgotava „Lakstos” iepriecināja viesus ar pavasarīgām dekorācijām un profesionālās matu kosmētikas zīmola Wella Proffessional pārstāvji rūpējās par pasākuma dalībnieku un modeļu matu sakārtojumu un viesu dāvanām. Vērtīgas dāvanas bija sarūpējis arī skaistumkopšanas salons Kolonna, kas atrodas turpat t/c Domina 2.stāvā, savukārt apavu zīmols Este nodrošināja apavus modeļiem modes skates ietvaros.
„Mums kā Igaunijas uzņēmuma „Baltika Group”pārstāvniecībai ir tas gods prezentēt pirmo īpašās koncepcijas projektu Latvijā, kura ietvaros būs iespēja iepazīt zīmolu Bastion – uzņēmuma jaunākais zīmols, kas vēl joprojām atrodas attīstības procesā” stāsta „Baltika Latvija” valdes locekle Maruta Ērgle. „Bastion zīmola paplašināšana Latvijā ļauj mums uzrunāt sieviešu auditoriju, kuras novērtē eleganci un sievišķību, savukārt veikala interjers tika veidots sadarbībā ar pasaulē atzīto starptautisko dizaina aģentūru „Dan Pearlman”, noformējot to kā sievietes sapņu drēbju skapi ar sievišķīgas izsmalcinātības elementiem.”
Lai veikalā sieviete rastu asociāciju ar personīgo sapņu garderobi, Bastion veikala iekārtojuma koncepts veidots kā buduārs šobrīd modernajos, maigajos pasteļtoņos, radot izsmalcināta luksusa pieskārienu un intīmu atmosfēru, aizbēgot no ikdienas dzīves steigas un rutīnas. Smalkās misiņa mēbeles, mīkstie plīša paklāji un spoguļu zāle ikvienai veikala apmeklētājai liks justies skaistai un elegantai.
Svinību galvenais notikums bija divu apģērbu kolekciju modes skate.Pasākuma gaitā, malkojot šampanieti un baudot izsmalcinātas uzkodas, viesiem bija iespēja vērot šobrīd iecienītās modeļu aģentūras „Moon Models” modeļu demonstrēto zīmola BASTION pavasara – vasaras kolekciju, kā arī ekskluzīvo apģērbu līniju, kas tapusi sadarbībā ar pasaulē zināmo šampanieti „Moet & Chandon”.
Kā pasākuma viesu uzrunā uzsvēra Bastion kolekcijas vadītāja Kaja Kāsa-Ojavere, zīmola Bastion kolekciju stils ir galvenokārt formāls, taču ar pamanāmu svētku akcentu, kas piestāvēs ikvienai īstai sievietei. Apģērbiem raksturīgi sievišķīgi audumi un piegrieztnes, kas piestāvēs arī pilnīgāku formu īpašniecēm, kuras nebaidās izcelt savu augumu. Apģērbus unikālus padara tas, ka satriecoši auduma raksti ir apvienoti ar īpašām detaļām. Pastāvīgie zīmola klienti jau ievērojuši, ka lielākajā daļā Bastion zīmola apģērbu tiek izmantoti šobrīd aktuālie dzīvnieku printi un sievišķīgas mežģīnes, un galvenā uzmanība tiek vērsta uz apģērba detaļām. Zīmols rada apģērbus sievišķīgām sievietēm, kas spēj novērtēt pašas sevi un kurām ir svarīga apģērba kvalitāte.
Pasākuma laikā izrādīto grezno Bastion 2016.gada pavasara kolekciju raksturo sievišķība un šarms, kas attēlota kā drosmīga juteklība. Modes tendences pasaulē arvien vairāk pievēršas apģērba funkcionalitātei un komfortam, tomēr Bastion sieviete to vienmēr vēlas apvienot ar „Sekss un lielpilsēta” stila ekstravaganci! Visas kolekcijas kleitas akcentē sievietes skaistumu un sievišķīgo figūru. Savukārt vasaras kūrortkolekcija ir mierīgāka un ieturēta aktuālajos pasteļtoņos. Šajā harmoniskajā vasaras kolekcijā dominējošie ir zeltīti bēšie, rozīgie un dūmakaini zilie toņi. Tērpi veidoti no greznām mežģīnēm, satīna, viegla šifona un fliteriem. Kolekcijā iekļauti svārki, topi un dažāda veida kleitas, iekļaujot gan īsas, jutekliskas kleitas, mežģīņu un plūstošas garās kleitas.
Otra modes skates daļa tika veltīta Bastion un Moët & Chandon sadarbības kolekcijasr prezentācijai, kuras iedvesmas avots ir šampanieša trauslie un dzirkstoši burbulīši, dzēriena vilinošā krāsa un greznais dzīvesveids, kas ar to asociējas. Kolekcijas tērpi ir neticami sievišķīgi un mazliet jutekliskāki nekā ierasts, tie liek domāt par šampanieša ballēm un Galā notikumiem. Veikalos šīs kolekcijas eksemplāri būs pieejami šī gada oktobrī.
Patlaban Bastion kolekciju dizainu veido Monika Randloo, Triinu Jõhve un zīmola dibinātāja Meriko Pääro, kas uzņēmumā strādā par radošo konsultanti. 2003. gadā Meriko Pääro saņēma Igaunijas Gada dizainera balvu un 2006. gadā tika nominēta par kandidāti šai pašai balvai. Bastion zīmols ir radīts Igaunijā, 1987. gadā. To radījuši dizaineri Meriko Pääro un Indrek Stahl. Igaunijas modes vēsturē Bastion zīmols ir sniedzis savu ieguldījumu ne vien ar apģērbu modelēšanu, bet tāpat izveidojis arī pirmo Igaunijas modeļu aģentūru un ir organizējis vairākas modes skates Baltijā un Krievijā. Līdztekus sieviešu apģērbiem, zīmols ir radījis apģērbus arī vīriešiem un bērniem, to skaitā sporta apģērbus un aksesuārus. Kopš 2012. gada novembra Bastion zīmols ir daļa no modes apģērbu mazumtirgotāja Baltika Group, kas cenšas saglabāt zīmola īpašo rokrakstu, kā arī tālāk attīstīt zīmola eksporta potenciālu. Bastion zīmolam ir lielas iespējas apgūt plašāku Baltijas tirgu, kā arī apgūt tādus tirgus kā Skandināvija un Austrumeiropa.