-0.4 C
Rīga
piektdien, 22 novembris, 2024

“Latvijas Gada auto 2019” pretendenti tiekas pie “Rundāles pils” (+VIDEO)

 

Sestdien 22. septembrī notika trīs jaunu auto pirmizrādes un “Latvijas Gada auto 2019” rudens testa brauciens. Konkursa žūrija un mediju pārstāvji izmēģināja daļu no šī gada titula pretendentiem – 15 jaunākos auto modeļus Latvijā.

Ievērojams bija arī testa brauciena maršruts vairāk kā 500 km garumā, kas stiepās gandrīz pa visu Zemgales robežu. Dienas laikā bija tikai divas garākas pieturvietas atpūtai, proti, Ceraukstē, atpūtas kompleksa “Rožmalas” restorānā, visi dalībnieki ieturēja pusdienas labākajās latviešu virtuves tradīcijās un pie Rundāles pils parkā, kur notika oficiālā foto un video sesija ar “BMW X3”, “Hyundai Kona”, “Seat Arona”, “SsangYong Rexton”, “Mitsubishi Eclipse Cross”, “Mecedes-Benz A klase”, “Mercedes-Benz CLS”, “Citroën C4 Cactus”, “Jaguar E-pace”, “Dacia Duster”, “Subaru XV”, atjaunotais “KIA Sportage”, kā arī pavisam jaunie “KIA Ceed”, “Peugeot 508” un “Peugeot Rifter”. Kā preses auto bija “Fiat Fullback”.

Iespaidi par konkursa dalībniekiem.

Žūrijas vidū domas dalījās par “Hyundai Kona” gaitas īpašībām. Žūrijas biedrs ar rūdījumu automobiļu tirdzniecībā Agris Staņēvičs: “Futūrisks eksterjers un interjers korejiešu izpildījumā. Piekare uz asfalta nepārliecinoša bet uz grunts pieslēdzot 4×4 ir laba. Bagāžas nodalījums varēja būt nedaudz ietilpīgāks.” Savukārt autosportists Ivars Caune uzteic “Kona” vadāmību: “Hyundai mani kārtējo reizi atkal patīkami pārsteidza. Ļoti laba dinamika, viegla vadāmība. Arī uz nelīdzena asfaltēta ceļa auto vadītājam nesagādā nekādus nepatīkamus pārsteigumus. Acij tīkams un nepārsātināts salons.”

Žūrijas biedrs un arhitekts Jānis Mežulis bija pārsteigts par mazā krosovera “Seat Arona” dinamiku: “Testā mazajā auto bijām salīduši trīs veči un viena dāma. Nodomāju, ka pie šādas noslodzes mazais spānis knapi kustēsies, taču skeptiķis Mežulis palika bez argumentiem. Gaita stabila, amortizatori godam izturēja pampakainā ceļa negludumus. Nebija arī pārāk cieti. Mazais 115 Zs motoriņš šo komplektu uzrāva līdz simtam 10,5 sekundēs. Un tas ir reālais mērījums uz ceļa ar pilnu kravu, nevis kaut kādi bukletu cipariņi. Arī multimediji ir augstākajā līmenī, pieejama bezvadu uzlāde un viedtelefonu satura pārnešana. Jā, bagāžas nodalījums ir mazs, bet hokeja somu tāpat tur var iebāzt.”

Autožurnālists Agnārs Jundass par šī brauciena dārgāko spēkratu – “Mercedes-Benz CLS”: “Uz mani atstāja iespaidu ne tikai sešciparu skaitlis cenu.

 

Galerija

Attēli: SA publicitātes attēli

Autors: Dieviete.lv

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.