Līdz piektdienai, 4.novembrim tirdzniecības centra Galleria Rīga 3. stāvā ir iespēja iegādāties iepatikušās preces no Latvijas dizaineru 2017. gada pavasara-vasaras kolekcijām, ko nupat prezentēja Rīgas modes nedēļā. Pārstāvēti tādi zīmoli kā DACE BAHMANN, ONE WOLF, DEEPLY PERSONAL, TALENTED un citi.
šajā sezonā pirmo reizi RFW vēsturē Rīgas modes nedēļas organizatori ir ieviesuši jaunu praksi – pop-up veikalu jaunajām dizaineru kolekcijām. Pop-up storetipa veikali šobrīd visā pasaulē ir ļoti populāri un pieprasīti individuālo pircēju vidū. Apģērbu dizaineri pēdējā laikā aktīvi izmanto mārketinga līdzekli „Redzi un pērc uzreiz” jeb „See now, buy now”, kura ideja ir tāda, ka pircējs var nopirkt iepatikušos izstrādājumu no dizaineru kolekcijām uzreiz pēc skates. šis jaunievedums drīzāk ir patīkams izņēmums, nevis likums, jo saskaņā ar vispārpieņemtiem standartiem kolekcijas no mēles veikalu vitrīnās nonāk tikai pēc pusgada, kad tās kļūst aktuālas atbilstoši sezonai. Nepalaid garām savu izdevību!