Britu rotaļlietu kompānija “Makies” izlaidusi līniju ar lellēm, kurām piemīt invaliditāte. Tās radās, iedvesmojoties no sociālās mediju kampaņas “Rotaļlieta kā es.” Kampaņas mērķis bija iedrošināt vecākus, kuru bērniem piemīt kāda veida invaliditāte, pielāgot rotaļlietas viņu bērniem, tādējādi tās padarot reālistiskākas. Pēc tam sekoja rezultāti.
Cilvēki no visas pasaules dalījās ar attēliem, kuros izveidojuši reālistiskās lelles mājas apstākļos. Iesūtītie foto demonstrēja ne vien kreativitāti, bet arī to, ka bērniem tika rotaļlietas ar kurām viņi spēj sevi asociēt. Sekojot šīs kampaņas veiksmei, “Makis” radīja rotaļlietu līniju ar tieši tādu pašu nosaukumu kāds bija kampaņai.
Kompānija cer, ka pozitīvāka bērnu prezentācija caur rotaļlietām padarīs sabiedrību pieņemošāku, saprotošāku un bērni ar invaliditāti vairs negribēs tiekties pēc nedabiskajiem un neiespējamajiem ideāliem.
Tekstu sagatavoja: Kristīne Pelle