5.8 C
Rīga
ceturtdien, 25 aprīlis, 2024

Aptauja: Latvijas iedzīvotāji ir uzskatāmi par mierīgiem un saprātīgiem mīlniekiem

 

Beauty couple in passionate embrace in bed

Lielākā daļa jeb 44% Latvijas iedzīvotāju, esot kopā ar mīļoto, ir prātīgi un neļaujas tādai kaislei, kas var kaitēt pašam vai partnerim, – tā liecina apdrošināšanas sabiedrības ERGO aptauja, kas veikta internetā. To skaitā 34% aptaujāto uzskata, ka tuvība, kurā kāds var ciest, nav pieļaujama nekādos apstākļos.

Tajā pašā laikā 27% iedzīvotāju ir gadījies aizrauties un, piemēram, satvert mīļoto pārāk cieši vai kaisles brīdī sasisties uzgrūžoties sienai, mēbelēm, auto vai citiem objektiem. 14% aptaujas dalībnieku atzīmējuši, ka ir kādā citā veidā nejauši savainojuši sevi vai partneri. To, ka kaisles mirkļos gadījies būt neuzmanīgiem, biežāk atzīst vīrieši nekā sievietes.

“Lai arī vairākums cilvēku tuvības mirkļus nesaista ar iespēju gūt kādu savainojumu, tomēr dzīvē negadījumi var piemeklēt mūs visdažādākajās situācijās. Lai gan šādu statistiku neapkopojam, jāatzīst, ka nelaimes gadījumu apdrošināšanas praksē mēdz būt negadījumi, kad klienta aprakstītā situācija liecina – trauma, iespējams, gūta samērā romantiskos apstākļos,” stāsta ERGO Atlīdzību regulēšanas departamenta direktors Ivars Vismanis.

Kopumā, kā liecina aptauja, Latvijas iedzīvotāji ir uzskatāmi par mierīgiem un saprātīgiem mīlniekiem, un zaudējumi, kas radušies kaisles dēļ, arī apdrošinātāja pieredzē sastopami reti vai to detaļas tiek noklusētas.

Tajā pašā laikā nelaimes gadījumu apdrošināšanas segmentā vērojams pieteikto atlīdzību skaita pieaugums. Piemēram, pērn, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, pieaugums bija mērāms 13%. ERGO dati liecina, ka gadu no gada raksturīgās traumas ir līdzīgas – dažādu veidu sastiepumi, smadzeņu satricinājumi, grieztas brūces un kaulu lūzumi. Pieaugušie visbiežāk traumas gūst negadījumos sportojot, pārvietojoties ar moto transportu, kā arī atpūšoties un izklaidējoties.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.