5.8 C
Rīga
trešdien, 24 aprīlis, 2024

Skolas ikdiena.

 

Šoreiz būšu neredzamais novērotājs, kas jūs apgaismos manā vidusskolnieces ikdienā piredzēto. 1.Situācija nr1. Trešdiena. Literatūra. Ir naivi teikt, ka klases kolektīvs var būt saliedēts vai draudzīgs, jo tajā vienmēr valda iekšēja anarhija. Stundā notiek disukusija un ir jāoilda uzdevumi lapā. Bobijs ir klasiskais malā sēdētājs un atstumtais, protams, viņš sēž viens. Ja viņš pateiks šajā diskusijā kaut vārdiņu visticamāk realizēsies 3 scenāriji – viņu ignorēs un "gudrie" turpinās strīdēties, ja šodien jutīsies ieinteresēti – par viņa ideju pasmiesies vai visas grupa sazvērēsies pret viņu un apgāzīs viņa uzskatu – "A tu vispār aiztaisi muti" vai "Tev neviens nejautāja" situācija. Ja viņš mācēs savu viedokli pamatot (ko viņš savas kautrības dēļ noteikti nedarīs), tad pastāv iespēja, ka kāds pateiks, ka ir ok, iespējams, pierakstīs domu un turpinās citu diskusiju. 2.Situācija nr1. cits galds klasē 3 cacas, kuras brīvajā laikā iet uz modeļu skolu, skūpstās kino pēdējās rindās un viena otrai lako nagus, jautri saķiķinās. Viņas, protams, neko nesaprot tāpat kā viņuprāt visi. Satiekoties meitenes viena otru apskauj sabučo uz lūpām un nosauc par pūkainīti vai ko citu tikpat jocīgu. Viena otru cenšas uzmundrināt un sauc pašas sevi par muļķītēm un blondīnēm. Apspriež šodien apēsto kūku daudzumu un apņemas vairs neēst tādas lietas savas "riepas" dēļ. 3.situācija nr1, tas pats galds tauta, kura grib kaut ko darīt. Neviens cits neko nedara, viņi nav stāvā sajūsmā par uzdevumu, bet apzinās, ka atzīme ir jānopelna.Šiem cilvēkiem pietiek prāta ar visu tikt galā, tomēr savaldīt un vest pie prāta pārējos viņi nespēj. 4.situācija nr1 Gudrīši ir pilnībā iegrimuši uzdevumā un ar asām kustībām steidzīgi aizpilda uzdevuma lapu. Diskusijās iesaistās nedaudz, vairāk uzņemas rakstīšanas darbus vai saka "jā", kad tas ir izdevīgi. Liekas, ka viņi šo procesu izbauda. 5.situācija nr1. Liela daļa skolēnu vai nu sapņo par mājām, klausās mūziku zem matiem nomaskētajās mp3 austiņās, pilda citus mājasdarbus vai vienkārši nav tik gudri, inteliģenti un apdāvināti, lai veiktu šo uzdevumu. 6.situācija nr1. Skolotāja sēž pie sava datora un smaidīgi klikšķina www.eklase.lv atzīmes, kavējumus un mājasdarbus, viņasprāt, šodienas klases darbs ir izdevies lieliski – visi kaut ko dara un rakstāmgalds lēnām nokraujas ar uzdevumu lapām. 😎

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Iepriekšējais rakstsŠoreiz par Louis Vuitton un jūtām
Nākamais rakstsP.R.O.M