tievēšana un veselīgs dzīvesveids

 

Jau pusgadu pastiprināti uztraucos par savu izskatu un svaru, bet ~ pirms mēneša kārtīgi sāku iet uz trenažieru zāli katru otro dienu un censties ēst pareizi un pietiekami maz. Rezultātu pagaidām nav (arī diskusiju izveidoju, lai par to pasūdzētos ;D ), vismaz man tā liekas ! Kg sākumā nokrita, tad uzkāpa atpakaļ, tagad stāv nemainīgi. Apkārtmēru maiņu arī īsti nemanu, vienīgi rokas varbūt palikušas tievākas un kājas stingrākas, bet tā kā mana problēmzona ir vēders un uz to arī pastiprināti koncentrējos un neredzu to, ko gribu redzēt, liekas, ka nekas nenotiek. Vienīgi fiziskā forma uzlabojas, ko kādreiz nevarēju, vai knapi izspiedu, tagad jau daru normāli un pašai prasās kāpināt slodzi. Ar sporta zāli problēmu nav, lielākais klupšanas akmens ir ēšana, sevišķi mans vēders, kurš mēdz ļoti pūsties un pēc jebkuras nopietnākas maltītes izskatīties kā grūtniecei, kas padara mani dusmīgu un neapmierinātu. Ko esmu novērojusi pa šo laiku – paradoksāli, bet tievēt sāku, lai iegūtu papildus pašapziņu un kļūtu sabiedriskāka, bet sākumā kļuvu tieši noslēgtāka, jo visādas sociālās aktivitātes iekļauj arī neplānotas ēšanas reizes, sevišķi dzīvojot ar 45 kg caurbiru, kurai 12 pa nakti ienāk prātā cept cepeškrāsnī banānus ar šokolādi, vai pasūtīt picu. 😀 Vēl atklāju, ka viedoklis ik pēc 5 min mainās, vienu brīdi paskatos un domāju – nav jau tik traki, īstenībā, tikai pāris lietas, ko gribētu uzlabot, kopumā ir ok ! Nākošajā brīdī ieraugu sevi spogulī ne tādā leņķī, vai fotogrāfijā un ļoti pārdzīvoju. Par spīti tam, ka reizēm liekas, ka es tikai cīnos katru dienu, bet rezultātu tam nav nekādu un jāatgaiņā vainas apziņa pēc katras neplānotās uzkodas, es spītīgi turpinu ēst normālas ēdienreizes (kaut gan, ticiet man, esmu apsvērusi gan tabletes, gan smēķēšanas uzsākšanu, gan neēšanu kā tādu ;D ), dzert ūdeni un sportot un, kad gadās paklupt, apēdot ko lieku, galvā atkārtoju rindkopu, kuru izlasīju kādā mājas lapā: "Drink some water, brush your teeth, and move on. Everyone who’s ever tried to lose weight has found it challenging. When you slip up, the best idea is to get right back on track and don’t look back. Avoid telling yourself that you’ll get back on track tomorrow or next week or after New Year’s. Start now." Ar vasaru nedaudz arī sanāca mainīt dienas ritmu, bet vispār nākošā lieta, ko es mēģinu ir ēdienreizes noteiktos laikos, lai ķermenis pierod, ka viņam būs pārtika tieši tad un tad un pēc tam jau galvenais kontrolēt tikai "ko" un "cik". Katrā ziņā, neko prātīgu es nepateicu… vienīgi gribēju to kaut kur izlikt un pati pārdomāt. Turu īkšķus par visām, kuras arī cenšas atbrīvoties no kg vai cm, priecājos par visām, kuras jau ir, tur, kur vēlas būt izskata ziņā vai arī jūtas apmierinātas ar to, kā ir un gan jau pēc kāda laika padošu ziņu, kā man ir klājies !

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your name here
Please enter your comment!