1.7 C
Rīga
piektdien, 19 aprīlis, 2024

Jelgavas ēdināšanas uzņēmumu serviss

 

Vakardien mans pacietības mērs bija beidzies! Viss sākās ar puišu pasūtījumu, kuru man vajadzēja viņiem atvest no Jelgavas Hesburgera – 3 x doublecheesburger, 3 x lielie frī kartupeļi, 3 x karija-paprikas mērce un 1 gurķu mērce, kā arī vistas burgeris un tortila bez pipariem. Tā kā mašīnā biju viena, neņēmu komplektus, jo nevarētu noturēt kolas glāzes, arī lielās, tāpēc paņēmu tikai vienu lielo glāzi priekš sevis un palūdzu, lai to pieskaita kā vienā no lielajiem komplektiem. Meitene, kura mani apkalpoja, saprata un teica, ka uztaisīs vistas burgera lielo komplektu. Tā vienkārši sanāk lētāk. +vēl ISIC atlaide bija pāri 1 Ls. Saņemot pasūtījumu, devos prom, protams, pārbaudot, vai viss ir ielikts maisiņā. Viss bija kārtībā, līdz ielūkojos čekā ! – vistas burgera komplekts bija izsists, taču nebija noņemts vienkāršais vistas burgeris, kura, protams, maisiņā arī nebija. Biju jau aizbraukusi diezgan tālu, lai atgrieztos. Saglabāju čeku, jo zināju, ka vakarā atkal braukšu uz Hesburgera pusi. Vēlējos iebraukt un norādīt uz pieļauto meitenes kļūdu, bez jebkādiem pārmetumiem. Vakara pusē tā arī izdarīju, bet.. Meitene, kura mani apkalpoja atcerējās gan mani, gan manu pasūtījumu un, paskatoties čekā, ar izbrīnītu un bailīgu balsi man atbildēja: "Man Jums tagad nauda jāatgriež (par nepielikto produkciju)?" Teicu, ka naudu man nevajag, taču šī nav pirmā reize, kad esmu negodīgi apkrāpta, piemānīta. Teicu, lai turpmāk viņas visas ir uzmanīgākas, jo nākamreiz bez manas sūdzības par apkalpošanu būs neiztikt. Meitene savu kļūdu saprata un varēja redzēt, ka to darīja NE speciāli, taču viņas kolēģe sāka aizstāvēties un, pats labākais, atrunāties – mums ir tik liela noslodze, tik daudz cilvēku, mēs arī visu nevaram paspēt un atcerēties, sūdzību Jūs varat tūlīt pat uzrakstīt! utt Priekš kam man sūdzību rakstīt te un uz papīra, ja tā tik un tā tiks izmesta miskastē? Bet ko nu esmu secinājusi: 1. Gribot labāk un mierīgāk, cilvēki ne vienmēr uztver to pareizi un pozitīvi (es taču nesacēlu brēku un runājos aci pret aci, lai neviens nedzird). 2. Apkalpojošā sfērā strādājošie ir nepietiekami motivēti laba servisa un kvalitātes sniegšanā. 3. Pareiza apiešanās ar klientiem darbiniekiem ir sveša. 4. Tā nav darbinieku vaina, bet gan vadības vaina, jo personāls sūdzas apmeklētājiem (kaut gan mums to zināt nevajag, turklāt tas, ka nevarat paspēt u.c., nav klientu vaina). Vadībai vajadzētu padomāt par pietiekami daudz darbinieku nodrošināšanu tādā ēdināšanas iestādē, jo Hesburger ir pieskaitāms pie ātras apkalpošanas ēdināšanas uzņēmumiem, taču ne vienmēr apkalpošana ir bijusi ātra. Ehh, nakts pusē vēl biju iebraukusi ar draugiem Tami-Tami picorānā, kas atrodas Jelgavas Balto Kreklu 1. stāvā.. nu tur man arī gāja jautri ar apkalpošanu, bet par to citreiz :-/ Mans ieteikums – veicot lielākus pasūtījumus ātras apkalpošanas ēdināšanas uzņēmumos, vienmēr pārbaudiet saņemto pasūtījumu un čeku uz vietas! Tā būs vienkāršāk atrisināt problēmu. 🙂

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Iepriekšējais rakstsBALLUKS 4 PROMILES
Nākamais rakstsoh, YEAH!