autumn morning by Mykyta Starychenko on 500px.com

Cilvēka organisms ir ļoti gudrs. Viens no pierādījumiem ir tas, ka organisms lieliski reaģē uz iekšējā līdzsvara trūkumu. Neraugoties uz to, ka mūsos notiek tūkstošiem dažādu procesu, mēs spējam sajust, kad kaut kas nav kārtībā. Tikai, cik bieži mēs pievēršam uzmanību šīm sajūtām? Daži cilvēki uzreiz pievērš, bet daži izvēlas nemanīt. Kā organisms tev norāda uz to, ka kaut kas nav kārtībā?

Pastāvīgi sausa āda. Sausa āda rada diskomfortu un niezi. Āda ir lielākais cilvēka orgāns, un tas liek mums manīt, kad mēs par to nepietiekami rūpējamies. It īpaši, kad nelietojam pietiekami daudz E vitamīna. Lai atvieglotu šo problēmu, pamēģini savā ēdienkartē iekļaut vairāk zivs, riekstu un eļļas.

Matu un nagu trauslums. Tāpat, kā sausa āda, arī lūztoši mati un nagi norāda uz to, ka organismam trūkst barojošu vielu un vitamīnu. Līdz šim stāvoklim noved zems kalcija un B vitamīna līmenis, tāpēc uzturā iekļauj vairāk vērtīgo graudu, piena, kartupeļu un pupu.

Kāre pēc sāļiem ēdieniem. Lielākajai daļai minerālvielu ir sāļs sastāvs. Tāpēc, ja to trūkst, organismam rodas kāre pēc sāļiem ēdieniem (čipsiem, žāvētas gaļas).

Kāre pēc saldiem ēdieniem. Tā norāda uz nepareizu uzturu. Lai to labotu, pamēģini vairāk dzert ūdeni un ēst svaigus zaļumus.

Kāre pēc termiski neapstrādātiem produktiem. Tas norāda uz problēmām gremošanas sistēmā. Iemesls – termiski neapstrādāti produkti atvieglo diskomforta sajūtu. Papildini savu ēdienkarti ar lapu dārzeņiem un augļiem.

Kāre pēc jūras veltēm. Šeit var būt divas problēmas: vai nu barojošo vielu vai minerāļu trūkums, vai nu joda deficīts. Jūras veltes kopumā ir diezgan labs un kvalitatīvs uztura elements, bet tos tāpat vajadzētu ik pa laikam aizstāt ar gaļu.

Psoriāze. Āda var signalizēt arī agresīvākos veidos – psoriāzes formā. Tas nozīmē, ka organismā trūkst A un C vitamīnu, kā arī minerālvielu. Iekļauj savā uzturā aprikozes, burkānus un apelsīnus.

Spazmas, slikts miegs vai bezmiegs. Tas liecina par magnija un kālija trūkumu organismā. Iekļauj savā ēdienkartē lapu dārzeņus, mandeles, aprikozes, plūmes un banānus.

Smaganu asiņošana. Tieši tā izpaužas C vitamīna trūkums. Tev palīdzēs pareiza mutes dobuma kopšana, kā arī papildus C vitamīna lietošana uzturā.

Kāre pēc skābiem produktiem un dzērieniem. Hormonālās izmaiņas (piemēram, grūtniecēm) var novest pie pastiprinātas kāres pēc skāba ēdiena un dzērieniem. Skābu ēdienu sastāvdaļas stimulē aknas un urīnpūšļa darbību, kas jau norāda uz iespējamu problēmu. Lai procesus normalizētu, ēd vairāk dzērveņu, citronu un laimu (vai dzer to sulu).

 

Avots: Flytothesky.ru

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?