2.2 C
Rīga
ceturtdien, 21 novembris, 2024

Noteikumi pareizai telefona SMS sarakstei ar vīrieti

 

sms saziņa

Laiks un tehnoloģijas iet uz priekšu- noteikumi mainās. 

Atbilde

Pēc pirmās sms no viņa nogaidi pusstundu. Pirms atbildēt uz kārtējo sms, nogaidi divreiz ilgāk, nekā gaidīji atbildi no viņa.

Īsums

Gari sms liecina par tavu pārāk lielu ieinteresētību viņā. Lai tavas īsziņas saturs ir nedaudz īsāks par viņa sms. Tas, ka tu ar viņu saraksties, jau liecina par tavu interesi. Izņēmums ir, ja viņš uzrakstīja tev kaut ko ļoti svarīgu, piemēram, to, ka viņš tevi mīl. Tad var apbalvot viņu ar garu sms.

Smaidiņi, pieturzīmes, sasveicināšanās

Nekā lieka, lai sms ir vieglāk izlasāms un paliktu vairāk vietas fantāzijai.

Sms tēls

Kad raksti sms, atceries, ka tev ir jārada veiksmīgas meitenes tēls. Pirmkārt jau attiecībā uz vīriešiem. Tavā dzīvē viss ir lieliski arī bez viņa, tev ir ar ko pavadīt kopā laiku.

Emocionāla iešūpošanās

Uzraksti kaut ko ļoti negaidītu, piemēram, ka mīli viņu, nogaidi pusstundu un tad nākamajā sms paziņo, ka atvainojies, bet iepriekšējā vēsts bija domāta tavai draudzenei. Tās pusstundas laikā puisi pārņems daudz visādu emociju, domas par tevi, bet tad seko tāda izgāšanās… Dažreiz šāda emocionāla iešūpošanās var būt ļoti noderīga.

Intriga

Intriģējošajai sms jārada vīrieša galvā jautājumi, kas saistīti ar viņu pašu un tevi. Nederēs vienkārši uzrakstīt „es kaut ko zinu”. Pareizāk būtu – „es kaut ko zinu par tevi”. Tad ir jāpazūd uz 30 minūtēm. Turklāt vīrietis intensīvi sāks domāt par noslēpumaino sms un kas aiz tā slēpjas. Tavai nākamai īsziņai ir jābūt vēl vairāk ieintriģējošai. Jo lielāka intriga, jo biežāk viņš tev pārzvanīs un uzrakstīs, jo vairāk jautājumu uzdos.

Sms mērķis

Katrai sms ir jābūt savam mērķim: provocēt greizsirdību, radīt vēlmi satikties, ieintriģēt, iemīlēt sevī, likt viņam aplidot tevi, emocionāli iešūpot vai celt viņa pašapziņu. Vīriešus tracina tukši sms.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.