cibo_sano 1. Obligāti ievies dienasgrāmatu, kurā Tu fiksēsi savus sasniegumus. Dienasgrāmata lieliski organizē un palīdzēs sekot līdzi rezultātiem, dēļ kuriem Tu tik ļoti centies.

2. Nospraud sev konkrētus un reālus mērķus un uzstādi termiņu to sasniegšanai. Konkrēti mērķi un to izpildes laika noteikšana palīdzēs iecerēto izpildīt.

3. Seko līdzi tam ko Tu dzer. Gāzēts ūdens uzlabo apetīti. Toties dzeramo ūdeni un minerālūdeni bez gāzes Tu vari dzert neierobežotā daudzumā.

4. Ja Tev ļoti gribās ēst, necieties, labāk apēd kādu svaigu dārzeni.

5. Pacenties nesasteigt notikumus. Diētas rezultāti nedrīkst būt strauji. Ideāls variants ir nomest pa vienam kilogramam nedēļā. Un viens padoms BONUSĀ: Ja Tev gribās ēst- apēd ābolu! Ja Tev negribās ābolu- tātad Tev negribās ēst!

 
Nav komentāru

Atstāt komentāru

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, info@dieviete.lv 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?