Baiba Sipeniece dodas ciemos pie Edītes Briedes
TV un radio personība Baiba Sipeniece devusies uz Bārbeli Vecumnieku novadā, lai iepazītos ar Edīti Briedi, kuras virtuvē jau pāris mēnešus mājo pirmā automātiskā veļasmašīna viņas dzīvē. Ironiski, ka Edīte, tāpat kā Mirta Saknīte kinofilmā “Limuzīns Jāņu nakts krāsā”, savu “pelēcīti” ieguvusi, piedaloties loterijā.
Edīte stāsta, ka, sagaidot jauno dzīvokļa iemītnieci, pārmaiņas nācies piedzīvot pat virtuves iekārtai – no melnas tā pārtapusi gaišā krāsā. “Kā tad es likšu baltu veļasmašīnu starp melniem skapīšiem! Nē, jātaisa smuki balti,” smejas kundze.
Abu dāmu vidū valda vienprātība – gadās jau šad un tad piemirst ielikt mazgāties kādu veļas gabalu. Tam Edīte demonstrē pavisam vienkāršu atrisinājumu, caur veļasmašīnas mazo lūciņu ieliekot mazgāties dvielīti.
Iespējams, tieši šī sadzīviskā aizmāršība palīdzēja uzvarēt konkursā un iegūt pirmo lielo laimestu viņas dzīvē – Edītei, tāpat kā gandrīz 70% Latvijas iedzīvotāju, mājās ir vismaz viena bez pāra palikusi zeķe*. Tās bieži mēdz noklīst, gaidot nākamo mazgāšanas kārtu. Kundze atklāj, ka kopā ar savu mazmeitu Teiksmu izlēmušas savas “vientuļnieces” zeķītes virtuāli sapazīstināt akcijā “Single Socks”, kas arī atnesa balvu – AddWash veļasmašīnu.
Veļasmašīnas īpašniece pārsteidz ciemiņus ar savu sirsnību un atvērtību jaunajām tehnoloģijām – viņa ir zinoša ne tikai par jaunumiem internetā, bet prot Baibai izstāstīt, ka jauno mazgāšanas palīgu var iedarbināt arī “no Rīgas” jeb ar viedtālruni, kas pieslēgts tīklam.
Kā Baibai veicās pie Edītes un kā strādā jaunā veļasmašīna, skaties video:
https://www.youtube.com/watch?v=zENOH3_muR0&feature=youtu.be
Par pētījumu:
Pētījumu veica tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs “SKDS” interneta vidē 2016. gada februārī. Aptauja ir reprezentatīva ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Izlases lielums ir 1005 respondenti Latvijā.