Ievēro diētu ņemot vērā savu asinsgrupu 1

Tava veselība un svars ir atkarīgi, pamatā, tieši no taviem ēšanas paradumiem un ikdienā izdarītajām izvēlēm. Veicot mazas izmaiņas, tu vari spert lielu soli savas veselības un kārotā auguma virzienā. Izmēģini jau šodien un dalies savā pieredzē!

  • Lai kafijai piešķirtu garšu neizvēlies treknu, bet tā vietā ņem beztauku pienu.
  • Salātu garšas uzlabošanai neizmanto grauzdiņus, bet gan valriekstus.
  • Lai palielinātu enerģiju neķeries pēc enerģijas dzēriena bundžiņas, bet apēd ābolu.
  • Gardai uzkodai nedod priekšroku virtulim, labāk izvēlies pilngraudu grauzdiņu.
  • Lai ieeļļotu pannu vai cepamo trauku sviestu nomaini pret olīveļļu vai kokosriekstu eļļu.
  • Lai atmodinātu tavas garšas kārpiņas netausties pec cukura bagātajām brokastu pārslām, ieteicamāka būtu auzu pārslu biezputra ar ogām, augļiem, riekstiem.
  • Lai sevi palutinātu tev nav jāizvēlas trekns saldējums, labāk dod priekšroku grieķu jogurtam ar augļiem vai ogām.
  • Ja kāro pēc ātras uzkodas ikdienas skrējienā, konfekšu vietā izvēlies žāvētus augļus un nesālītus riekstus.

 

AVOTS

Dieviete.lv redakcija, Kristīne

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?