6.1 C
Rīga
svētdien, 17 novembris, 2024

H&M aicina domāt zaļi un atklāj Conscious Denim kolekciju

 

H&M 2. oktobrī atklās jauno Conscious Denim kolekciju, piedāvājot izteikta stila mūsdienīgus modeļus, kuri radīti no ilgtspējīgākiem materiāliem, turklāt tapuši pārdomātākos ražošanas procesos. Pirmo reizi uzņēmumā H&M džinsiem iegūtais nodiluma efekts tika dalīts līmeņos, lai novērtētu šī apstrādes procesa ietekmi uz vidi, tostarp enerģijas un ūdens patēriņu. Kolekcija ietver sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbus, un tā būs pieejama visā pasaulē aptuveni 1000 veikalos sievietēm un 700 veikalos vīriešiem, kā arī tiešsaistē.


H&M ir izveidojis pilnīgu, mūsdienīgu modeļu kolekciju piesātinātos indigo krāsas toņos. Sievietēm Conscious Denim piedāvājumā ir galvenie šīs sezonas stili no pieguļošiem džinsiem ar pazeminātu vai paaugstinātu jostas vietu līdz džinsiem ar atlocītiem galiem vai sašaurinājumu pie potītes. Bez ierastajiem standarta džinsiem ir arī tādi, kas ir gatavoti no tā saucamajiem conscious jeb pārdomātāk radītiem ilgtspējīgākiem materiāliem — tie valkājami tāpat kā parastie džinsi, lai veidotu pilnīgāku tēlu. Brīvā stila džinsi indigo krāsā ir ieguvuši treniņbikšu vieglumu un kritumu, bet indigo kombinezons bez piedurknēm no Tencel® materiāla veidots izteiksmīgā, pieguļošā formā.

Vīriešiem klasisko neapstrādāta džinsa 5 kabatu bikšu piedāvājumu papildina dažāda griezuma un nodiluma efekta modeļi. Tiek piedāvāta arī tumša indigo džinsa skujiņas raksta auduma jaka „strādnieku” stilā, savukārt indigo vilnas mētelis ir lielisks sezonas āra apģērbs. Bērniem ir radīti dažāda stila apģērbi, tostarp džinsa bikses un kombinezoni — visi no Conscious materiāliem.

Katram Conscious Denim piedāvājuma apģērba gabalam būs pievienota Clever Care etiķete un sīkāka informāciju par ilgtspējīgāku apģērbu valkāšanu un kopšanu, bet uz veikalos izvietotajām etiķetēm būs apraksts ar katras preces apzinātāku attieksmi jeb Conscious raksturojošām īpašībām.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.