5 C
Rīga
svētdien, 17 novembris, 2024

Otrreizējās pārstrādes nedēļa H&M

 

Londonā dzīvojošā māksliniece M.I.A. ir H&M Vispasaules otrreizējās pārstrādes nedēļas iniciatīvas kampaņas seja un video viņa ir redzama, iedvesmojot pircējus pārstrādāt savas vecās vai nevajadzīgās drēbes. Ar savu personisko stilu, interesi par ilgtspēju un apkārtējo vidi, M.I.A. personificē apzinīgo pircēju ar sociālo apzināšanos.

Kampaņas laikā līdz 24. aprīlim H&M vēlas no pircējiem visā pasaulē, vairāk nekā 3600 veikalos, savākt 1000 tonnas ar nevajadzīgām vai novalkātām drēbēm. šī iniciatīva ir daļa no H&M mērķa, lai noslēgtu modes preču ciklu, pārstrādājot nevajadzīgas drēbes, lai radītu pārstrādātas tekstila šķiedras jauniem produktiem.

H&M Apģērbu vākšanas iniciatīva tika aizsākta jau 2013. gadā. Lai veicinātu izpratni, M.I.A. ekskluzīvi H&M un Vispasaules otrreizējās pārstrādes nedēļai ir sarakstījusi dziesmu „Rewear it”.

H&M ir strādājuši kopā ar horeogrāfu Āronu Silisu (Aaron Sillis), lai interpretētu kampaņas video klipā M.I.A. mūziku un liriku dejā. „Vispasaules otrreizējās pārstrādes nedēļa ietver svarīgus vides jautājumus, piemēram, atkritumu poligonus un uzsver globālo kustību,” stāsta M.I.A.

šīs sadarbības rezultāts ir video, piedaloties M.I.A. kopā ar dažādiem viedokļu līderiem un iedvesmojošiem cilvēkiem no visas pasaules. Sākot no mūzikas māksliniekiem, dejotājiem, komiķiem un cilvēkiem ar interesi par vides un sociāliem ilgtspējas jautājumiem, kuriem ir izteikts personiskais stils un attieksme. šajā video viņi visi sanāk kopā dejā, lai uzvērtu apģērbu vākšanas un pārstrādes svarīgumu. šis ir viens no visplašākajiem vides projektiem, ko H&M ir uzsācis un pilns kampaņas video būs pieejams hm.com 2016. gada 11. aprīlī.

Pievienojies H&M un M.I.A. vispasaules modes kustībā mūsu planētai!

Ieskats kampaņas video:

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.