3.9 C
Rīga
pirmdien, 23 decembris, 2024

Izcila kafija pašas spēkiem nav mīts — iepazīsties ar Miele “Black Edition N°1”

 

Vairumam cilvēku mierīga kafijas baudīšana no rīta pavisam noteikti ir neatņemama dienas sastāvdaļa. Iespējams, ka kādam kafija ir iemīļotākais dzēriens, savukārt kādam citam tas ir kā rituāls pirms gaidāmās darba dienas steigas. Neraugoties uz iemesliem, kādēļ cilvēki ir iecienījuši no rītiem veltīt daļu sava dārgā laika kafijas baudīšanai, vairums piekritīs, ka aromātiska, garda un kvalitatīva kafija ir pamats visai dienai.

Apjaušot vērtības, kas ir svarīgas augstvērtīgas kafijas cienītājiem, mājsaimniecības iekārtu ražošanas uzņēmums Miele pavisam nesen pasaules tirgu ir iepazīstinājis ar uzņēmuma vēsturē pirmo kafijas maisījumu. Kafija, kuras nosaukums ir “Black Edition N°1”, ir Dienvidamerikas augstienē organiski audzētu un ar rokām novāktu kafijas pupiņu apvienojums. Papildus tam, ka pupiņas ir ievāktas no augstvērtīga Arabica krūma, par tām tiek izrādītas papildu rūpes — to apstrāde, ieskaitot grauzdēšanu un malšanu, notiek īpaši izvēlētā privātā Vācijas grauzdētavā.

Par kafijas kvalitāti liecina ne vien tas, kā tiek audzētas, novāktas un apstrādātas pupiņas, bet, protams, arī tas, kā pats dzēriens garšo. “Black Edition N°1” raksturo maigs, zīdains un krēmīgs aromāts, to papildina viegli jūtams skābums, ko rada 4 dažādu kafijas pupiņu apvienojums. Uzņēmums Miele ir sapratis, ka ne tikai kafijas aromātiskā smarža vai garša ir vērtības, kas ir svarīgas augstvērtīgas kafijas cienītājiem. Piemēram, kā galvenā no Miele vērtībām, ko uzņēmums cenšas nodot arī saviem klientiem, ir taisnīgums — tas ir iemesls uzņēmuma iesaistei “godīgās tirdzniecības (fair trade)” kustībā. Dalība šajā kustībā nozīmē to, ka uzņēmumam ir svarīgi, lai visas kafijas ražošanā iesaistītās personas saņemtu godīgu atalgojumu. Ja tu esi veselīga un “zaļa” dzīvesveida atbalstītāja, “The Black Edition N°1” ir īpaši piemērota kafija tavai ikdienai, jo tā ir saņēmusi ne vien bio produkta sertifikātu(Miele cert. no. DE-NW-001-25390-BD), bet arī tās iepakojums ir nekaitīgs videi.

 Saistībā ar augstas klases kafiju, ir svarīgi minēt arī otru jaunumu no Miele. Par godu “The Black Edition N°1” kafijas nonākšanai tirgū, Miele ir radījis uzlabotu versiju jau iepriekš popularitāti guvušajam CM6 sērijas kafijas automātam, pievienojot papildus funkcijas ērtību uzlabošanai. Miele, rūpējoties par mūsdienu cilvēka steidzīgo ikdienu, kafijas automātā ir iebūvējis nerūsējošā tērauda piena konteineru, kas tiek automātiski skalots. Par jaunā modeļa galveno funkciju var uzskatīt kafijas servēšanas opciju “OneTouch”, ar kuras palīdzību ir iespējams pagatavot ne vien divas kafijas tasītes, bet pat līdz 8 porcijām kvalitatīvas kafijas pārsteidzoši ātrā laikā. Iespējams, ka iepriekš gatavojot savu iecienīto kafiju tev bija ilgstoši jāeksperimentē ar sastāvdaļu proporcijām, taču nu vairs nav nepieciešams piepūlēties. Miele eksperti, pieaicinot kafijas grauzdētājus, ir izstrādājuši padomus, ar kuru palīdzību pagatavot nevainojamu “Black Edition N°1” kafiju mājas apstākļos. Uzlabotajā CM6 kafijas automātā ir ieviesta pat četru dažādu lietotāju profilu ieprogrammēšana, lai ikvienai no tavām draudzenēm, ciemojoties pie tevis, būtu iespēja baudīt viņas iemīļoto kafiju.

Lepojoties ar uzņēmuma jaunākajiem sasniegumiem, Miele pārstāvis Gernots Tretenbreins(Gernot Trettenbrein) izjūt gandarījumu par uzlabotā CM6 sērijas kafijas automāta un “Black Edition N°1” kafijas neticami labo saderību. “Black Edition N°1” kafija ir augstas klases produkts, kas raksturīgs tikai Miele, tāpēc šobrīd tā ir nopērkama vien lielākajās izstādēs, kurās regulāri piedalās uzņēmums. Savukārt, ja tuvākajā laikā nav iecerēts apmeklēt kādu no Miele izstādēm, tad “Black Edition N°1” kafijas maisījumu var iegādāties arī uzņēmuma mājaslapā http://shop.miele.lv/kafijas-automatiem/cb_StandardCatalog_45/miele-lv , lai nepārspējamu kafiju ikdienā izdotos pagatavot arī pašas spēkiem.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.