-0.5 C
Rīga
piektdien, 13 decembris, 2024

Kontracepcijas reklāma žurnālā

 

Man šoreiz ir ļoti svarīgi, lai tu izlasītu šo bloga ierakstu -jo tas skar tavu veselību. Es nolēmu paskaidrot jautājumu par kādu reklāmas rakstu sēriju, kas jau divus gadus regulāri parādās žurnālā Cosmopolitan. Agrāk to sauca par "Trīspadsmito klasi", bet pēdējā laikā ir pazudis šis nosaukums, un tas ir par jautājumiem, kas saistīti ar sievietes ginekoloģisko veselību. Meitenes, lūdzu, nesajauciet šo apmaksāto reklāmas atvērumu ar redakcijas veidotu materiālu, un neuztveriet to kā Cosmopolitan žurnālistu rakstu!

Es uztraucos tāpēc, ka šīs reklāmas veidotāji mēģina kopēt Cosmopolitan maketu un žurnāla rakstu izskatu, bet tas ir APMAKSĀTS REKLĀMAS MATERIĀLS, un mēs žurnāla redakcija, nekad un nekādā veidā neesam iesaistīti šī materiāla tapšanā.

Kāpēc to ir svarīgi zināt? Tāpēc, ka, rakstot rakstus, mēs intervējam dažādus speciālistus, lai iegūtu maksimāli visaptverošu informāciju, kuru mēs nogādājam lasītājai, un tad jau tu vari izdarīt savu izvēli – ko un kā rīkoties. Tas ir žurnālistikā viens no pamatuzdevumiem.

Savukārt šo reklāmas materiālu apmaksā zāļu ražotāji, kuri, protams, ir ieinteresēti, lai pēc iespējas vairāk meiteņu pirktu orālos kontraceptīvus u.c. zāles, jo tas ir bizness. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka šajās reklāmās tiek nopludināta tāda informācija, kas ir izdevīga zāļu ražotājiem, BET KAS NE VIENMĒR IR VISLABĀKĀ MAN UN TEV!

Savukārt to visu skaidrot un tevi aizstāvēt es metos tāpēc, ka šīs reklāmas speciāli tiek veidotas līdzīgas žurnāla materiālam, un, iespējams, tu neievēro mazo vārdiņu "reklāma" atvēruma augšējā labajā stūrī. Diemžēl es nekādi nespēju ietekmēt reklāmu izskatu, kas parādās žurnālā. Tāpēc es vēršu uzmanību uz to, ka tā ir REKLĀMA.

Visbeidzot, redakcijas viedokli par kontraceptīviem atspoguļo raksts septembra Cosmopolitan 138.lpp. Lūdzu, septiņreiz padomā, pirms nolem iejaukties organisma dabiskajos procesos. Atceries, ka kādam tas ir bizness, bet tev – veselība. Visdārgākais, kas tev var būt.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.