Aktrise un Holivudas zvaigzne Diāna Krīgere ir kļuvusi par jauno Chanel skaistumkopšanas kampaņas seju. Par godu šim notikumam, kampaņas ietvaros ir publicēti četri lieliski video, kuros zvaigzne stāsta par saviem skaistuma ideāliem un domām par Chanel.
Jau 1996. gadā Diāna Krīgere apbūra Chanel ar savu ieturēto un vienmēr eleganto šarmu, tāpēc tieši viņa tika izvēlēta par modeli smaržu kampaņai. 2007. gadā Diāna piedalījās Paris-Biarritz somas reklāmas kampaņā, ko fotografēja pats Karls Lāgerfelds un no tā brīža līdz pat šodienai aktrise ir bijusi zīmola Chanel goda vēstnese. Ņemot vērā aktrises un modes nama kopīgo vēsturi, zīmols ir izvēlējies viņu kā jauno ādas kopšanas līnijas mūzu. Chanel tic, ka Krīgere atspoguļo ideālu, kuru vēlas iemiesot daudzas sievietes, un viņas dabiskais skaistums lieliski atbilst jaunās ādas kopšanas līnijas kampaņas vīzijai.
Jaunās, ļoti iedarbīgās ādas kopšanas līnijas saucās LE JOUR DE CHANEL, LA NUIT DE CHANEL, LE WEEKEND DE CHANEL. 3 serumu mērķis ir saglabāt un izcelt ādas skaistumu. Šī līnija ir radīta, repektējot ādas dabiskos procesus un ritmus, papildinot tos ar ādai nepieciešamāko un palīdzot ādai atjaunoties. Le Jour uzdevums – pamodināt ādu no rīta, kad tai priekšā gara un aizņemta diena. Tas palīdz ādai tikt galā ar stresu un vides kaitīgo ietekmi, kā arī piešķir ādai svaigu mirdzumu. Serums Le Nuit uzlādē baterijas. Kamēr tu guli, tava āda strādā un šis kopšanas līdzeklis palīdz tai atjaunoties. Līdz ar to no rīta āda izskatās atpūtusies un veselīga. Le Weekend atjauno ādu, tas ir kā restarts brīvdienās, kas noņem pa nedēļu uzkrāto stresu un nogurumu. Le Weekend ir kā atvaļinājums.
Perfekti runājot plūstošā franču valodā, vācu izcelsmes aktrise dalās savos uzskatos par skaistumu vairākos video, ko publicējis Chanel. Īsfilmās, kas ir daļa no jaunās Chanel ādas kompšanas kampaņas “Where the beauty begins”, Diāna stāsta par ideālo Chanel sievieti un viņas domām par skaistumu. “Es uzskatu, ka skaistums neatspoguļojas tikai ārienē,” Diāna paskaidro. “Manuprāt, skaistums ir tas, ko tu iegūsti. Tas ir rakstura, kultūras un ziņkāres jautājums.”
Otrajā kampaņas video Diāna mudina sievietes nebaidīties no novecošanas. “Arī pirmās novecošanas pazīmes ir skaistuma pazīmes”, viņa uzskata.
Trešajā video Diāna stāsta par Chanel ietekmi, pašu zīmolu un sievieti, kas vislabāk atspoguļo modes nama vīziju. “Varētu teikt, ka es tiecos kļūt par Chanel sievieti,” viņa saka. “Tā ir smalka, kopta un brīva sieviete.”
Savukārt pēdējā video Krīgere dalās iespaidos par darbu kopā ar modes fotogrāfu Pīteru Lindbergu. “Viņš ir radījis visskaistākos sieviešu portretus pasaulē,” uzskata Diāna. “Strādājot ar viņu, vari būt pārliecināta, ka viņš tevi padarīs skaistu. Viņš neliks vilties.”