11.1 C
Rīga
piektdien, 29 marts, 2024

Par jaunā Christian Dior aromāta reklāmas seju kļūst Džonijs Deps

 

Modes nams Dior ar prieku paziņo, ka Džonijs Deps ir kļuvis par jaunā vīriešu aromāta reklāmas seju. Nopelniem bagātais aktieris pirmo reizi piekritis kļūt par kāda vīriešu aromāta reklāmas seju, izvēloties zīmolu Dior. Tas nenoliedzami ir nozīmīgs sākums šim unikālajam māksliniekam un Diormodes namam, atklājot jauno aromātu, ko veidojis parfimērs Fransuā Demašī (François Demachy).

Džonijs Deps ir pazīstams pateicoties dažādiem talantiem. Viņš ir apdāvināts ne tikai aktiermākslā, bet arī mūzikā, tāpēc viņam bijusi iespēja kopīgi uzstāties ar daudziem saviem draugiem – mūziķiem, kā arī sadarboties ar tādiem talantīgiem režisoriem kā Džimu Džarmušu, Emiru Kusturicu, Lasi Halstromu, Oliveru Stounu, Teriju Giljamu, Džulianu Šnābelu un daudziem citiem, radot neizmirstamus kinematogrāfijas mirkļus.

No „Rauduļa” ar režisoru Džonu Voteru līdz Tima Bērtona „Edvardam Šķērrocim” un „Karību jūras pirātiem” ar Goru Verbinski – aktiera karjera ir apliecinājums patiesa mākslinieka eklektiskajai būtībai, spējot pilnībā iemiesoties lomās.

Vēl nesen Deps kopā ar satriecošu aktieru ansambli piedalījās Roba Māršala jaunākajā veikumā „Jo dziļāk mežā/Into the Woods”, un jau septembrī uz ekrāniem parādīsies arī Džonija Depa jaunākā filma – režisora Skota Kūpera darbs „Melnā masa/Black Mass”.

Jaunā Dior aromāta nosaukums pagaidām vēl netiek atklāts, taču jau šobrīd ir tapis zināms, ka tā starptautiskais iznākšanas datums ir šī gada 2. septembris.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.