Tikai 1/3 aptaujāto Latvijas iedzīvotāju regulāri kopj sejas ādu – ik dienas no rīta un
vakarā, liecina š.g. augustā Amway veiktais pētījums. Sievietes sejas kopšanai
pievērš ievērojami lielāku uzmanību: regulāri ādu kopj puse sieviešu,
salīdzinājumam – tikai 12% vīriešu.
Lielākā daļa (77%) norāda, ka biežākais ikdienas kopšanas rituāls ir sejas nomazgāšana
ar ūdeni. Otrajā vietā ir mitrināšana ar krēmu (53%). Runājot par dzimuma
atšķirībām, 76% no visām aptaujātajām sievietēm mitrina sejas ādu ar krēmu, savukārt no
visiem aptaujātajiem vīriešiem to dara tikai 28%.
Interesanti, ka gados jaunām (18-30 gadi) sievietēm sejas mitrināšana ar krēmu ir daudz
izplatītāka (70%) nekā cita vecuma cilvēkiem. Vēl nozīmīgāka par mitrināšanu ar krēmu
jaunietēm šķiet kosmētikas noņemšana 78%. Šajā vecumā sievietes arī biežāk izmanto
skrubi (48%) un seju tīra ar pieniņu vai losjonu (50%).
“Latvijas iedzīvotāju populārākais sejas kopšanas rituāls – nomazgāšana ar ūdeni –
diemžēl ādu vairāk sausina, nevis mitrina. Ūdens mitrina, ja tiek izmantots pareizi un kopā
ar citām atbilstošām vielām. Mitrinošie sejas kopšanas līdzekļi, no kuriem kā piemēru var
minēt Artistry Hydra-V kosmētikas līniju, ir veidoti, lai ilgstoši saglabātu ādu svaigu un
mitrinātu. Artistry Hydra-V satur Norvēģijas fjordu ūdeni, kas dziļi mitrina ādas virsmas
šūnas, savukārt uzturvielām bagātie Himalaju rozā iežu minerāli kopj ādu, uzlabojot ūdens
transportēšanu un saglabāšanu. Papildus barojošais Havaju acai ekstrakts patur ūdeni
ilgākai mitrināšanai un rada spēcīgu ādas mitruma barjeru,” saka Andžejs Savickis
(Andrzej Sawicki), Artistry pārstāvis. “Jaunieši vairāk interesējas un rūpējas par pareizu
sejas kopšanu un mitrināšanu. Tas liecina, ka aug jauna paaudze, kurai ir vairāk zināšanu
un informācijas par pareizu sejas kopšanu – laikus rūpējoties par sejas ādu, ir daudz
mazāk problēmu brieduma gados. Viņi izvēlas sejas kopšanu ar krēmu – vienu no
ērtākajiem, efektīvākajiem un finansiāli izdevīgākajiem ādas mitrināšanas veidiem.”
“Ikdienas sejas kopšanas minimums ir attīrīšana un mitrināšana vai barošana. Mazgājot
tikai ar ūdeni, āda netiek attīrīta un tās stāvoklis var pasliktināties,” stāsta “Veselības
centra 4” un skaistuma klīnikas “4. dimensija” dermatoloģe Lauma Valeine. “Papildus
ādas kopšanai ļoti liela nozīme ir arī uzturam, ar ko uzņemam visas ādai vitāli svarīgās
vielas. Cilvēkam nepieciešamais ūdens daudzums ir individuāls atkarībā no ķermeņa
masas, garuma, fiziskajām aktivitātēm un ārējās vides apstākļiem. Tomēr vidēji
pieaugušajam tīrā veidā būtu nepieciešami 1,5-2l ūdens diennaktī. Sejas ādas mitrināšana
ir vienlīdz svarīga abu dzimumu un visa vecuma cilvēkiem.”
Teju katrs ceturtais vīrietis (23%) nespēj nosaukt savu sejas ādas tipu. Salīdzinājumam –
to nespēj vien 5% sieviešu. Tas varētu liecināt, ka vīrieši nav tik labi informēti par ādas
tipiem kā sievietes un nezināšanas gadījumā uzskata, ka viņiem ir normāla āda (33%).
Par pētījumu
Amway Artistry Hydra-V un Omnicom Media Group pētījums veikts š.g. augustā, aptaujājot 794 interneta
iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Par ARTISTRY HYDRA-V™
Iedvesmojoties no akvaporīnu atklāšanas, par ko savulaik piešķirta Nobela prēmija, Amway izmantojis šo
lielo atklājumu ādas kopšanas zinātnē un izveidojis ARTISTRY™ zīmola produktu – kolekciju ARTISTRY
Hydra-V™, kas nodrošina ādas kopšanu augstākā līmenī, to dziļi mitrinot. Kolekcijā ir vairākas formulas, kas
ir pielāgotas katram ādas tipam. ARTISTRY HYDRA-V™ kolekcija ir radīta dziļai ādas mitrināšanai, ko tā
sniedz jebkuram ādas tipam. Tā veidota gados jauniem cilvēkiem, kas vēl neuztraucas par novecošanās
pazīmēm, taču tajā pašā laikā interesējas par nopietnu ādas kopšanu.
Par ARTISTRY™
ARTISTRY™ ir viens no pieciem visvairāk pārdotajiem Premium klases ādas kopšanas zīmoliem** pasaulē.
1958. gadā to izveidoja uzņēmēji – vīrs un sieva. Artistry™ piedāvājumā ietilpst progresīvi ādas kopšanas
līdzekļi, kas izstrādāti no patentētām augu sastāvdaļām, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Tie iedarbojas uz
bioloģiskām un apkārtējās vides izraisītām novecošanās pazīmēm gan vīriešiem, gan sievietēm.
Piedāvājumā ir arī klasiskas un sezonālas dekoratīvās kosmētikas kolekcijas sejai, acīm un lūpām. Labākās
formulas radītas pēc globālajiem pētījumiem, ko veic vairāk nekā 900 zinātnieku tīkls un vada zinātnieku un
akadēmisko padomdevēju padome, nodrošinot attīstību un kvalitāti. Komanda darbojas, attīstot un
paplašinot skaistuma robežas.
Par Amway
Amway ir viena no pasaulē lielākajām pārdošanas kompānijām, kas dibināta ASV un tās pārdošanas apjomi
mērāmi 10,8 miljardos ASV dolāru. Pārdotākie zīmoli ir Nutrilite™ vitamīnu, minerālu un diētiskās piedevas,
Artistry™ ādas kopšanas un kosmētiskie līdzekļi un eSpring ūdens apstrādes sistēmas. 2013. gada
pārdošanas rādītāji ierindoja Amway tiešās pārdošanas uzņēmumu topa pirmajā vietā, ko veido Direct
Selling News “Global 100”. Kompānijas jaunumus iespējams uzzināt mājaslapā globalnews.amway.com.
Kur tādu var dabūt????
Signe, es lietoju Artistry, burvīga kosmētika:)
Reklāmraksts, kur pat autors nav norādīts:)